عمومی

ایجاد فضای کافی برای زندان‌ها در دستور کار است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین محمد مهدی الحاج محمدی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندانها و اقدامات امنیتی و آموزشی در استان اصفهان گزارش داد که عشق شرط موفقیت در زندانها و ماموریت زندانبانان است. ، و اگر قرار است زندانی مدرسه شود ، شرط اول این است که او معلمان و معلمان خوبی داشته باشد ، که از روز اول این نگرانی ما بوده است.

وی با بیان اینکه باید سعی کنیم ترس نیروها و پرسنل را کاهش دهیم ، افزود: شنیدم یکی از همکاران می گوید: ما نان و نام نداریم خوشبختانه بعد از 9 سال قانون فراموش شده با پیگیری ها اجرا شد و خوشبختانه امروز کارمندان زندان با وجود همه مشکلات اقتصادی نگران نان نیستند.

رئیس سازمان زندان های ایالتی ، اقدامات امنیتی و تربیتی ، با ابراز نگرانی از نام و نام وال آورده شده وی با بازگشت به رفتار خود گفت: “امروز وظیفه ما سنگین تر است و در صورت کوتاهی ، گناه و بی توجهی بهانه های ما کمتر قابل قبول است. امروز بیش از هر زمان دیگری زیر ذره بین افراد هستیم و مسئولیت نگهبان زندان را با دقت انجام می دهیم. “

الحاج محمدی با اشاره به سخنان شهید همت مبنی بر اینکه ما در برابر همه گمراهان مسئول هستیم ، افزود: برای موفقیت بیان شهید ، باید آن را در اولویت اول قرار دهیم.

وی گفت: “ایجاد فرصت های شغلی برای زندانیان ، برنامه های عمیق فرهنگی و آموزشی و توجه ویژه به خانواده های آنها از راه های تبدیل زندان به مكان فضیلت است و هدف از ایجاد شغل كار پایدار است تا زندانی بتواند در جامعه كار كند. پس از آزادی “

رئیس دستگاه های زندان ، امنیت و آموزش کشور با اشاره به لزوم فراهم آوردن فضای کافی برای زندانیان گفت: اگر زندانیان مدرسه خوبی ها نباشند مدرسه بد و محصولی خواهد بود. مردم در جامعه بد خواهند شد. “برای دشمن ، ما همچنین باید از زندانیان مراقبت کنیم.

علی رضا بابایی فارسانی ، با حکم حاجی محمدی ، رئیس نهاد زندان ها ، به عنوان مدیرکل زندان ها ، اقدامات امنیتی و آموزش و پرورش استان اصفهان منصوب شد.
بابایی پیش از این مدیرکل زندانهای خوزستان بود و پس از حضور حاجی محمدی به عنوان رئیس نهاد زندان در سمت روابط عمومی نهاد زندان و معاون مدیریت مالی این سازمان منصوب شد.
بر این اساس ، محمود ضیایی فرد ، مدیر کل سابق زندانهای اصفهان به عنوان معاون امور مالی و اداری سازمان منصوب شد.

دکمه بازگشت به بالا