عمومی

بانک اطلاعاتی شرکت‌های حمل و نقل کالا در لرستان تهیه شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، ردا عبدی عصر دوشنبه صحبت کرد گفتن وی با تبریک اعیاد دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به اصحاب رسانه گفت: در حالی که در سال 1996 فقط 48000 رکورد از نرخ حمل و نقل استانداری در بارنامه و سیستم کنترل ثبت شده است. و کنترل رزی سلام در سه سال گذشته ، ما توانسته ایم نرخ محک را به 20 میلیون و پوشش بارنامه را به 100 درصد برسانیم و از این نظر یکی از بزرگترین ها در کشور است.

تهیه بانک اطلاعاتی شرکتهای حمل و نقل بار

وی با بیان اینکه برنامه های سازمان حمل و نقل کالا باید بر چهار هدف اصلی در سال 1999 متمرکز باشد ، گفت: “در این راستا و بر اساس اهداف افزایش پوشش بارنامه ، افزایش بار جابجایی کالا و افزایش درآمد سازمان از جمع آوری هزینه های حمل بار و کمک به ایجاد رقابت سالم در زمینه حمل و نقل کالا ، 15 برنامه اصلی شناسایی شد که پس از آن به موفقیت های فوق اشاره کردیم.

رئیس اداره حمل و نقل کالا در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان ، صدور مجوز و اسناد حمل و نقل و نظارت بر آنها برای رانندگان و حرفه ها با هدف تعداد کم 180000 راننده و نظارت بر صدور پروانه استقرار و فعالیت ها شرکت ها و م institutionsسسات حمل و نقل حمل و نقل ، بازدیدهای میدانی ، نظارت بر اطلاعات شرکت ، پیگیری سهمیه بندی سوخت ناوگان ، شناسایی و شناسایی شرکت ها و رانندگان متخلف کمیسیون ها ، افتتاح و بهره برداری از ستاد فعالیت شرکت های حمل و نقل در خرم آباد و زناشویی برنامه های اداره حمل و نقل کالا برای دستیابی به این اهداف در دو ماه آخر سال 1999 گنجانده شده است.

عبدی از تهیه بانک اطلاعاتی برای شرکت های حمل و نقل کالا خبر داد و افزود: “طبق گفته رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، استانداردهای موجود برای اولین بار در استانداری تهیه پایگاه داده برای شرکت های حمل و نقل بر اساس معیارهای زمانی است. در نتیجه ، 71 شرکت دارای ناوگان املاک و مستغلات و نوآوری هایی هستند که مشکلی ندارند و به آنها 17 شرکت ، 3 شرکت برای رفع نقص خود در پایان سال به دلیل عدم تحقق شرایط غیرفعال ، 3 شرکت به دلیل عدم استانداردها و پس از دو سال عدم فعالیت ، بسته شدند و مجوزهای آنها لغو شد.

12٪ افزایش در حرکت بار

وی با اشاره به اینکه لرستان یکی از استانهای پیشرو در اجرای و تطبیق کرایه حمل بار بر کیلومتر است ، گفت: از ابتدای اجرای این طرح ، ما جزو معدود استانهایی بوده ایم که در اعمال تن موفق بوده ایم. فرمول کیلومتر و دستیابی به نرخ. “با سازمان ، با برگزاری سمینارهای منطقه ای با استانها. همسایگان ، این مناطق نیز به دست آمده و استاندارد شده اند.

رئیس اداره حمل بار در اداره کل راهداری و حمل و نقل زمینی لرستان از افزایش 12 درصدی حجم حمل و نقل بار در استان خبر داد و افزود: رزی سلام نه تنها در منطقه بار رکود داشتیم ، بلکه به دلیل تلاش جهادی رانندگان زحمتکش و مأموران حمل و نقل ، در ده ماه اول 4 میلیون و 792 هزار و 728 تن بار در قالب 353999 خط بار حمل و نقل کردیم. در سال 1999 نسبت به مدت مشابه سال قبل ، که تعداد کالاها از نظر تعداد به 4 میلیون و 283 هزار و 19 تن کالا و 332 هزار و 470 فقره بارنامه رسید. بار کالاها 12٪ جابجا شده و از نظر بارنامه 6٪ افزایش یافته است.

عبدی گفت: در دریافت هزینه از 4 درصد از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 58 درصد افزایش داریم به طوری که این تعداد از 130 میلیارد و 644 میلیون و 546 هزار و 218 ریال به 207 میلیارد و 59 میلیون و 733 رسیده است. هزار و 571 ریال. این تعداد در پایان سال افزایش می یابد.

دکمه بازگشت به بالا