عمومی

۱۵ کارگر شرکت نیشکر هفت‌تپه اخراج شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، روز گذشته برخی از نمایندگان مجلس تهران که در ماه های اخیر تلاش زیادی برای سرنگونی صاحب فعلی شرکت نیشکر هفت تپه که چندین بار در میان کارگران معترض این شرکت حضور داشت ، از اخراج 15 کارگر از این شرکت خبر دادند. .

سید نظام موسوی ، نماینده تهران و عضو کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ، در پیامی در شبکه اجتماعی خود نوشت: این راه است. امروز با دستور استاندار 15 کارگر به طور غیرقانونی اخراج شده اند.

موسوی در ادامه نامه خود به غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نوشت: «با این اقدامات غیرقانونی پرونده تحقیق فقط سنگین تر خواهد شد. م اقدام کنید ».

احمد نادری ، نماینده تهران در پیامی در شبکه اجتماعی خود نوشت: “چند ساعت پس از آزادی چهار کارگر متعلق به هفت تپه ، صاحب شرکت فاسد و فاسد ، با همدستی برخی مقامات منطقه ، او 15 کارگر را به طور غیرقانونی اخراج کرد.”

نادری همچنین انگشت خود را به سمت استاندار خوزستان گرفت و نوشت: “پرونده خود را سنگین تر از آنچه هست ، نکنید. شکی نیست که مجلس کوتاه نخواهد شد.”

در همین حال ، چهار کارگر نیشکر ، هفت تاف ، که پنجشنبه گذشته دستگیر شدند ، چهارشنبه شب با قرار وثیقه آزاد شدند.

مصطفی نظری ، دادستان عمومی و انقلاب شوش ، پیش از این در مورد دلیل دستگیری چندین کارگر نیشکر ، هفت تپه گفته بود: مدیران در کارخانه باعث آشوب و آشوب شدند و آنها به دستور قاضی وظیفه دستگیر شدند. “بنابراین ، آنها به دلیل عدم توانایی در ارائه وثیقه هنوز در بازداشت هستند.”

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در 15 کیلومتری شهر شوشا در شمال استان خوزستان با 24000 هکتار زمین کشاورزی و کارخانه و حدود 5500 کارگر رسمی ، پیمانی ، پیمانی و پیمانی واقع شده است.

دکمه بازگشت به بالا