عمومی

شناسایی ۱۲ انبار احتکار کالا در لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین حامد دیستال آنلاین شامگاه سه شنبه در برنامه گفت وگوی ویژه شبکه لرستان بر لزوم اجرای طرح ملی مردمی سازی حمایت ها و توزیع عادلانه آن تاکید کرد و گفت: با اجرای این طرح، قاچاق، رانت و رانت … کالاها خارج خواهند شد. فساد در کشور تا حد زیادی بسته خواهد شد.»

وی با اشاره به آمادگی زندان دولتی لرستان برای پیگیری اجرای طرح عوام فریبی و توزیع عادلانه یارانه ها، افزود: تعداد تیم های بازرسی خرم آباد به هشت تیم افزایش یافت.

مدیرکل زندان های دولتی لرستان افزود: در قالب اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، 12 گنجینه گنجینه کالایی در لرستان پلمپ و کالاهای مکشوفه به ارزش بیش از سه میلیارد تومان پس از تایید در بین مردم توزیع شد. . قیمت

دیستال آنلاین بر لزوم جلوگیری از افزایش قیمت کالاها به غیر از چهار مورد ذکر شده در طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها تاکید کرد و گفت: با هرگونه افزایش قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برخورد خواهد شد. موکدا.”

وی با اشاره به افزایش اختیارات تحریمی و بازدارندگی دولت افزود: با این افزایش اختیارات می توان تخلفات احتمالی را رصد و با جدیت بیشتری برخورد کرد.

مدیرکل زندان‌های استان لرستان از شهروندان خواست موارد تخلف احتمالی را در سامانه 124 و 135 گزارش کنند. سکوت و گزارش تحریم های دولتی.

دیستال آنلاین به تشکیل 378 پرونده 29 میلیارد تومانی قاچاقچیان در دو ماهه نخست امسال در لرستان اشاره کرد و افزود: متخلفان در سال گذشته به پرداخت 180 میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شدند.

دکمه بازگشت به بالا