عمومی

۵۸۰ قبضه سلاح در آذربایجان غربی کشف شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سردار رحیم جهانبخش ظهر امروز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه طی دو ماه گذشته 580 قبضه سلاح در استان کشف شده است، گفت: همکاران من در پلیس استان هر کجا که آرامش است. مردم در خطر هستند یا تهدیدی وجود دارد، این یکپارچگی جامعه است، با اقتدار و فضل به اخلاق و ظرافت می پردازند.

وی ادامه داد: دشمن برای ایجاد فتنه و انتقام از پاسخ گسسته مردمی، امنیت خود را در سطح استان هدف قرار داد به طوری که بیش از 6 تیم با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی شناسایی و دستگیر شدند. پلیس که هدف قرار گرفته بود و روی تیم متمرکز بود، در تجمعات برای کشتن مردم کار می کرد، اما پلیس تا پای جان ایستاده بود تا از امنیت جامعه دفاع کند و دشمنان را مستاصل کند.

جهانبخش مبارزه با سرقت و پیشگیری از وقوع جرم را یکی از اولویت های اصلی پلیس استان عنوان کرد و افزود: از نظر آمار سرقت جمعه سی و سومین استان کشور هستیم و بیشترین سرقت خودرو به دلیل پایین بودن ضریب ایمنی است. خودروهای مدل پایین.» 90 درصد آنها کشف شده و این نشان می دهد که بخش بزرگی از موفقیت پلیس در کشف سرقت، دستگیری سارقان و مبارزه با جرایم مرهون همکاری مردم و شهروندان است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه از نظر جمعیتی هفتمین استانداری در سطح کشور در حوزه جرائم مالی هستیم، خاطرنشان کرد: شکوفه وی بیان کرد: جرایم مالی از جمله جرائمی است که آسایش و امنیت فردی و عمومی را از جامعه سلب می کند و به نوعی یکی از مهم ترین جرایم علیه حقوق مالکیت افراد جامعه است که به مردم توصیه می کنم. سازمان بهداشت جهانی ماشین های آنها به دلیل آتش سوزی یا تصادف نمی توان از آن استفاده کرد، قطعاً برای جلوگیری از مدرک تحصیلی و جعل آن. ابطال سند وسیله نقلیه.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی به عزم جدی همه رده های پلیس شهرستان در مبارزه با مواد مخدر، قاچاق، سرقت و سایر جرایم اشاره کرد و گفت: طی 7 ماهه امسال 1188 هزار مورد امدادرسانی شده است. از پلیس پرسیدم که بیش از 303000 مورد از آنها بر اساس مولفه های فوری یا غیر فوری فعال شده اند و بیش از 737000 نفر از آنها هدایت و هدایت شده اند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در استان افزود: در حالی که بیگانگان همواره تلاش می کنند تا امنیت کشور ما را مورد تعرض قرار دهند. امنیت و آرامش کشور ما ریشه در حکومت داری، حسن نیت و فرهنگ اصیل مردم دارد و هر جا که آرامش مردم در میان باشد و یا امنیت جامعه را تهدید کند. همکاران من در نیروی انتظامی شهرستان با اخلاق و اخلاق اسلامی با وقار و ظرافت برخورد خواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا