عمومی

کرونا در آذربایجان غربی رکورد زد/انجام ۲۷۰۰ تست در ۲۴ ساعت گذشته – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: افزایش تعداد بیماران روزانه علامت هشدار دهنده مجدد این بیماری است. کوئید وی طی 19 ساعت اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته بیش از 2700 آزمایش سرپایی کرونا انجام شده که بالاترین میزان در ماه گذشته است.

وی با بیان اینکه شب گذشته 734 مورد جدید بیماری کرونا ویروس قلب در استان شناسایی شد که از دسامبر سال گذشته رکورد جدیدی از این بیماری در استان را نشان می دهد ، ادامه داد: 54 نفر از این بیماران به بیمارستان های مراکز درمانی در آذربایجان غربی. ..

آقازاده با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به عفونت تنفسی حاد در آذربایجان غربی به 512 نفر گفت: از این تعداد 251 نفر آلوده و 261 نفر مجروح شدند.

و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: “همچنین طبق آخرین آمار ، 136 نفر در بخش های مراقبت ویژه بستری شده اند که 28 نفر از آنها هستند. دستگاه تنفس متصل هستند

آقازاده گفت: طی 24 ساعت گذشته دو نفر در خوی به دلیل بیماری عروق کرونا ویروس قلب و تعداد کل مرگ های ناشی از بیماری جان خود را از دست دادند. کوئید 19 نفر به 3،757 نفر رسیدند.

وی گفت: تاکنون حدود 123000 نفر در آذربایجان غربی به کرونا آلوده شده اند ووی گفت: با ادامه روند عادی سازی مردم ، شاهد موج چهارم این بیماری در استان خواهیم بود و تنها راه مقابله با آن رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

دکمه بازگشت به بالا