علمی و پزشکی

اخبار آنلاین – تصاویر | گزینه های شگفت انگیز هیوندای الانترا 2021

معرفی Hyundai Elantra 2021 با بسیاری از ویژگی های جدید

Hyundai Elantra 2021 جدید چند هفته پیش با طرح های کاملاً جدید و متفاوت ، فناوری ها و فناوری های پیشرفته و برای اولین بار با پیشرانه هیبریدی معرفی شد. این سدان جدید دارای ویژگی های متفاوتی از سوناتا 2020 است و کمی بزرگتر از آن است.
معرفی هیوندای الانترا 2021

حتی بیشتر مشتریان خواهان گذرگاه های جمع و جور مانند Venue هستند ، هیوندای هنوز هم سدان پرفروش خود را تولید می کند. هیوندای ویژگی های بیشتری مانند Android Auto ، Carplay را به خودروهای ارزان قیمت و پرطرفدار خود مانند اندروید اضافه کرده است و یکی از مهمترین ویژگی های جدید این خودرو نمای هیبریدی از ظاهر بی نظیر آن است.

معرفی هیوندای الانترا 2021

مدل 2020 به وضوح قیمت آن را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. به همین دلیل است که این بار هیوندای الانترا چهره جدیدی به بازار آورد. این شرکت طراحی خود را دوباره طراحی کرده ، ظاهر عجیب و غریب را از بین می برد و زیبایی و ظرافت الهام گرفته از سوناتا را اضافه می کند. به گفته هیوندای ، زیبایی الانترا جدید به اندازه کوپه چهار درب زیبا است. شیشه جلو اتومبیل های کوچک ، خطوط جدید و چراغهای جلو بهبود یافته همه بر زیبایی این خودرو می افزایند.

معرفی هیوندای الانترا 2021

شاید بزرگترین جهش در Elantra فناوری آن باشد. مدل های پایه و معمولی دارای صفحه نمایش 8 اینچی با استانداردهای Apple Carplay و Android Auto هستند. مدل های دیگر دارای صفحه نمایش 10.3 اینچی هستند که می تواند دو گوشی را به طور هم زمان از طریق بلوتوث ، که در زیر یک تکه شیشه قرار دارد متصل کند.

معرفی هیوندای الانترا 2021

علاوه بر تغییرات داخلی ، می توان از فناوری های رانندگی آن نظیر سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک ، حفظ خط و سیستم هشدار درایور نیز نام برد. یکی دیگر از ویژگی های Elantra ، کلید دیجیتال است که در سوناتا نیز وجود دارد و بسیاری از عملکردهای خودرو را می توان با یک تلفن همراه کنترل کرد.

در مدل هیبریدی این خودرو از موتور 1.6 لیتری زوج با موتور الکتریکی استفاده شده است که 139 اسب بخار قدرت و 179 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. هیوندای پیش بینی کرده است که الانترا قادر خواهد بود سوخت را با سرعت 50 مایل در هر گالن ترکیب کند.

motor1.com

دکمه بازگشت به بالا