علمی و پزشکی

تصاویر | ماشین استثنایی جدید مرسدس بنز که هنوز رویش قیمت نگذاشته !

شرکت Busy Brabus از پروژه جدید دیگری بر اساس مرسدس مایباخ S کلاس رونمایی کرده است.این پروژه خارق العاده “600 Masterpiece” نام دارد و بر اساس نسخه S580 4Matic توسعه یافته است. با این پروژه جذاب و هیجان انگیز، برابوس اولین شرکت تیونینگ در جهان است که مرسدس مایباخ S کلاس را ارتقا داده است.

تغییرات ظاهری جزئی در شاهکار BRABUS 600

برای حفظ وقار و متانت این سدان پرچمدار، برابوس از تغییرات ظاهری گسترده اجتناب کرد و به یک تغییر جزئی در شاهکار 600 بسنده کرد.طبق سنت دیرینه این تیونر معروف، در پروژه جدید شاهد استفاده گسترده از کربن هستیم. فیبر در قسمت های بدن اکنون قطعات کرومی مات هستند و خبری از جذابیت نسخه استاندارد در شاهکار برابوس 600 نیست.

و برابوس تاکید می کند که تغییرات ظاهری شاهکار 600 نه تنها تزئینی است، بلکه باعث بهبود آیرودینامیک و بهبود عملکرد خودرو می شود. به عنوان مثال، مهندسان بال جلو را ساعت ها در یک تونل باد آزمایش کردند تا پایداری خودرو را در سرعت های بالا افزایش دهند. همچنین این بال در انتقال جریان هوا به رادیاتورها و ترمزهای چرخ جلو نقش اساسی دارد.

تصاویر شاهکار جدید مرسدس بنز;  لوکس ترین و زیباترین لیموزین

شاهکار برابوس 600 دارای یک پخش کننده هوای عظیم در عقب است. این یک دیفیوزر فیبر کربنی است و دارای دو درگاه اگزوز بزرگ در طرفین آن است. سدان های اشرافی و اسپرت آلمانی اکنون روی رینگ های انحصاری برابوس سوار می شوند. این رینگ های 22 اینچی یک تکه هستند و جلوه خاصی به شاهکار 600 بخشیده اند.

تایرهای برابوس 600 شاهکاری است که توسط کمپانی معروف پیرلی و از سری P Zero ساخته شده است. ابعاد این تایرهای جلو و عقب به ترتیب 265/35 ZR22 و 305/30 ZR22 است. مهندسان تیونر آلمانی علاوه بر تعویض رینگ و لاستیک، ارتفاع خودرو را نیز 20 میلی متر کاهش دادند.

600 اسب بخار از یک موتور V8

به لطف اصلاحات انجام شده توسط مهندسان برابوس، مرسدس بنز 4 لیتری توئین توربو V8 اکنون قادر به تولید 600 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور است. شاهکار برابوس 600 با تکیه بر چنین موتور قدرتمندی می تواند در 4.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت این لیموزین اشرافی به دلیل وجود محدود کننده الکترونیکی از 155 مایل یا 250 کیلومتر در ساعت فراتر نمی رود.

کابین متخصص

در مقایسه با نمای بیرونی، دامنه تغییرات داخل کابین بسیار گسترده است. برابوس برای ایجاد فضایی خاص، پوشش تقریباً تمام قسمت ها را با چرم فیروزه ای جایگزین کرد. این رنگ استثنایی را می توان در پوشش سقف و زیرپایی ها نیز مشاهده کرد. با دقت بیشتر، می توانید استفاده سخاوتمندانه از تریم فیبر کربنی را در فضای داخلی مشاهده کنید. بد نیست بدانید که شاهکار 600 پدال دارای بدنه فیبر کربنی است.

تصاویر شاهکار جدید مرسدس بنز;  لوکس ترین و زیباترین لیموزین

اگر ترکیب رنگ ها و تزیینات در شاهکار برابوس 600 در این مطلب مطابق میل فرد نیست، می تواند رنگ مورد نظر را سفارش دهد. البته به شرط پرداخت مبلغ مورد انتظار توسط برابوس که فعلا اطلاعی از آن وجود ندارد.

5858

دکمه بازگشت به بالا