علمی و پزشکی

معروف‌ترین مرسدس بنز جهان هم تن به تغییر داد / عکس

مسعود عابدینیمرسدس بنز ساعاتی پیش از S 63 E-Performance به عنوان رقیب قابل توجه BMW 760li رونمایی کرد. این خودرو یکی از قدرتمندترین کلاس S در تاریخ است.

از نظر طراحی باید انتظار مشاهده المان ها و تجهیزات AMG را در سرتاسر بدنه خودرو داشته باشیم. جلوپنجره مخصوص AMG در کنار آرم بزرگ بنز این خودرو را از سایر نسخه های S کلاس متمایز می کند.قسمت پایینی سپر جلو کاملا اسپرت است.

مشهورترین مرسدس بنز جهان دستخوش تغییر / تصویر شده است

نشان‌های V8 BITURBO و E-Performance و همچنین نوار کرومی که زیر پدال کشیده شده است، نمای جانبی خودرو را جذاب‌تر کرده است. رینگ های جدید 21 اینچی 16 پره از جمله تجهیزات جدید این نسخه از کلاس S به همراه لاستیک های جدید و اسپرت تر میشلن هستند.

در نمای عقب به جز نوشته های AMG و S63 و همچنین دو اگزوز دوگانه، تغییرات ظاهری چندانی را شاهد نیستیم. فرمان جدید و اسپرت AMG در کابین این نسخه S کلاس دیده می شود که کمی با دیگر فرمان های AMG متفاوت است.

مشهورترین مرسدس بنز جهان دستخوش تغییر / تصویر شده است

صندلی‌های اسپرت دارای نشان سنتی AMG هستند.

هیبریدی تپنده قلب

اما قلب تپنده این خودرو نیروهای محرکه S 63 هستند، یک موتور 4 لیتری توئین توربو V8 که 791 اسب بخار قدرت و 1430 نیوتن متر گشتاور تولید می کند!

قدرت موتور بنزینی 603 ​​اسب بخار است. محدوده خروجی موتور الکتریکی از 94 تا 188 اسب بخار است.

مشهورترین مرسدس بنز جهان دستخوش تغییر / تصویر شده است

باتری 13.1 کیلووات ساعتی وظیفه تولید برق را بر عهده دارد. نیرو از طریق یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک منتقل می شود.

شتاب 0 تا 100 S63 در 3.2 ثانیه و حداکثر سرعت آن در نسخه بازار آمریکا 290 کیلومتر بر ساعت است. اگر نسخه بازار اروپا باشد، حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت است.

مجموعه موتور الکتریکی در بالای هاب محور عقب قرار دارد. 7 حالت رانندگی در S63 هیبریدی پلاگین در نظر گرفته شده است.

فرمان 2.5 درجه محور عقب نیز در این نسخه موجود است. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت S 63 منتشر نشده است، اما به احتمال زیاد در محدوده 170000 دلار عرضه می شود.

مشهورترین مرسدس بنز جهان دستخوش تغییر / تصویر شده است

S63 از سال 2023 وارد بازار خواهد شد.

5858

دکمه بازگشت به بالا