اجتماعی

اردوگاه ۲۰۰ هکتاری ازنا فعال می‌شود

دیباروز / لرستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور گفت: با توجه به اطمینان رئیس جمهور مبنی بر فعال سازی اردوهای آموزشی ، اردوگاه ازنا با مساحت 200 هکتار فعال می شود.

امروز شنبه ، 8 نوامبر ، کریم همتی در دیدار با استاندار لرستان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از اعضای اصلی ستاد ضد کرونا در کشور وظایف خود را به خوبی انجام داده و در لرستان نیز حضور دارد. درست انجام شده

وی ادامه داد: حضور پررنگ هلال احمر در این روزها بسیار خوب بود.

حماتی گفت: جمعیت هلال احمر در بحث تاج در همه زمینه ها حضور داشت و ما در صورت لزوم وارد بحث درمان شدیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور گفت: خیرین بیش از 100 دستگاه هواکش تهیه و در اختیار هلال احمر قرار دادند و بیش از 175 محموله بین المللی دقیقاً مطابق با اهداف اهدا کنندگان به جمعیت هلال احمر تحویل داده شد.

وی افزود: در دانشگاه علوم پزشکی بیش از 370 میلیارد ریال در اختیار دانشگاه علوم پزشکی لرستان قرار دادیم.

همتی گفت: طرح بهداشت و درمان در لرستان همزمان با تمام نقاط کشور اجرا شد و با حمایت مردم اجرا شد و هزینه این طرح بیش از 15 میلیارد تومان بود.

مدیر جمعیت هلال احمر کشور اشاره کرد که این جمعیت هنوز هیچ کمکی از دولت برای اجرای برنامه های خود دریافت نکرده است.

وی گفت: یک هلی کوپتر به لرستان تحویل خواهیم داد و اکنون یک هلی کوپتر مشترک از لرستان و خوزستان وجود دارد ، هر دو استان مستعد تصادف هستند.

وی گفت: طی چند روز گذشته حدود 10 میلیارد تومان تجهیزات در اختیار لرستان قرار داده ایم و 54 قطعه مختلف خودرو نیز به استان تحویل داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور گفت: هیئت های مذهبی و مردم به این وضعیت پایان دادند و ما توانستیم انبارها را تکمیل کنیم و برای حمل انبارها بیش از 550 میلیارد تومان از رئیس جمهور دریافت کردیم.

وی افزود: “ما آماده سرمایه گذاری در مناطق محروم هستیم و یکی از اهداف ما فعال سازی این اردوگاه است که 200 هکتار مساحت دارد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا