از آشکارسازی ماهیت شوم دشمن توسط دانشجویان تا رسالت دانشگاه برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار گروه منطقه خبرگزاری آنا از بوشهر، سردار علی رزمجو در دیدار با اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، با بیان اینکه دانشگاه ها در عرصه های مختلف دانشگاه نقش فعالی داشتند، گفت: انقلاب انقلاب اسلامی تاکنون علاوه بر فعالیت های علمی در عرصه های مختلف دفاعی، فرهنگی، آموزشی، سیاسی و اجتماعی، دولت همواره نقش آفرین بوده است.

از افشای ذات شیطانی دشمن توسط دانشجویان تا رسالت دانشگاه برای رسیدن به شعار سال

بیشتر بخوانید:

چهار راهبرد استکبار برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی


وی با تاکید بر اینکه رکن اصلی دانشگاه استاد و دانشجو است و این ارکان نقش محوری در پیشبرد اهداف، اقتدار و پایداری انقلاب داشتند، افزود: افشاگری کنید.

از افشای ذات شیطانی دشمن توسط دانشجویان تا رسالت دانشگاه برای رسیدن به شعار سال

فرمانده سپاه امام صادق (علیه السلام) استان بوشهر با ابراز خرسندی از عملکرد و عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در استان بوشهر گفت: فضای دانشگاه آزاد اسلامی آرام، انقلابی و مردمی است.

رزمجو، دانشگاه و حوزه را اتاق فکر انقلاب اسلامی خواند و یادآور شد: اگر لقمه ای وارد انقلاب اسلامی شود، نتیجه کارکرد صحیح دانشگاه و مدرسه در تربیت نسلی آگاه، متدین و انقلابی نخواهد بود. در مواجهه با تهاجمات مختلف دشمن، خاستگاه آن دانشگاه و مؤسسه است.

موتور انقلاب لیست های رهبر معظم انقلاب

وی موتور انقلاب را لیست ها و فرمایشات مقام معظم رهبری معرفی کرد و خاطرنشان کرد: ائمه انقلاب به خوبی ویژگی های دانشگاه، دانشجو و استاد انقلابی را ارائه کردند و اگر این فرمایشات در دانشگاه، درخت انقلاب قوی تر می شود.

فرمانده سپاه امام صادق (علیه السلام) استان بوشهر با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی پسوند اسلامی دارد، تصریح کرد: دانشگاه باید به سمتی حرکت کند که همه ارکان آن در راستای انقلاب اسلامی باشد. .

از افشای ذات شیطانی دشمن توسط دانشجویان تا رسالت دانشگاه برای رسیدن به شعار سال

رازمجو با قدردانی از حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی در امر اسکان زائران نوروزی، گفت: این تعامل و همکاری قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز حدود 5 هزار میهمان از نخبگان 10 استان به بوشیر سفر کردند، تصریح کرد: این حرکت فرهنگی بود که دانشگاه در آن نقش اساسی داشت. میهمانان راهیان نور از یک سو با خاطرات خوش بوشهر به شهر خود بازگشتند و از سوی دیگر عاملی برای معرفی توانمندی ها و آثار مختلف دانشگاه آزاد اسلامی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همواره تلاش می کند تا بازوی علمی کارآمد و توانمند در خدمت نظام جمهوری اسلامی باشد.

از افشای ذات شیطانی دشمن توسط دانشجویان تا رسالت دانشگاه برای رسیدن به شعار سال

سروش حیدری سنجستانی تصریح کرد: دانشگاه حضور در برنامه های اجتماعی را موضوع محور، رفع نیازها و چالش ها، توسعه همه جانبه کشور و اقتدار امر الهی را به عنوان یک رسالت و رسالت مشخص برگزیده است.

دانشجویان دبیرخانه مردم و انقلاب در دانشگاه ها هستند

وی با بیان اینکه دانشگاه با حمایت مسئولان دلسوز انقلاب و تدابیر رهبرانقلاب مسیر اصلی خود را طی می کند خاطرنشان کرد: در گذشته برنامه ریزی ها و برنامه ریزی های مختلفی برای حضور پررنگ دانشگاه در عرصه های اجتماعی انجام شد. عرصه: کسب علم و دانش، افزایش مهارت، ایجاد اشتغال، تامین زیرساخت ها و ظرفیت برای بنگاه های انقلابی، رفع برخی از نیازهای صنعت و غیره.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در ادامه با تاکید بر اینکه دانشجویان دبیرخانه مردم و انقلاب در دانشگاه ها هستند، ادامه داد: مسائل اجتماعی باشید.

از افشای ذات شیطانی دشمن توسط دانشجویان تا رسالت دانشگاه برای رسیدن به شعار سال

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در استانداری بوشهر با اشاره به آرم 1401، موارد مندرج در لوگوی سال را جزو وظایف اساسی دانشگاه و در این بین موضوعی دانست. دانش مبتنی بر دانش مستقیماً به دانشگاه ها و مراکز علمی هدایت می شود.

حیدری سنجستانی در تشریح برنامه های تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رسالت دانشگاه در سال جاری در تحقق شعار مقام معظم رهبری بیشتر خواهد بود و به دنبال ایجاد حوزه علم و فناوری به عنوان زیرساخت قوی هستیم. در مجتمع آموزشی عالیشهر.» شرکت های دانش بنیان به عنوان اولین مرکز دانشگاهی و تریبون شرکت های دانش بنیان و نمونه موفق کشور.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا