علمی و پزشکی

از کجا بفهمیم گوشی‌مان تحت کنترل است؟

دزدی دریایی و نرم افزارهای جاسوسی می توانند بسیار خطرناک باشند. دانستن نحوه هک کردن یا نصب نرم افزارهای جاسوسی بر روی تلفن شما می تواند بسیار مفید باشد. تلفن و رایانه ما اصلی ترین وسیله ارتباطی است که هر روز از آنها استفاده می کنیم. بنابراین اگر کسی وارد گوشی شما شد. دسترسی به اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل ، شماره تلفن (از لیست تماس) ، عکس ، فیلم ، اسناد و پیام های متنی می تواند خطرناک باشد. اما علائم نصب نرم افزارهای جاسوسی یا هک چیست؟

باتری تلفن شما به سرعت تخلیه می شود

یکی از نشانه های روشن به خطر افتادن تلفن شما این است که باتری تلفن شما سریعتر از حد لازم شارژ می شود. در واقع ، از آنجا که نرم افزارهای جاسوسی تلفن همیشه فعال است ، از انرژی زیادی استفاده می کند و باتری را در طی این فرایند تخلیه می کند.

تلفن شما خیلی گرم است

علاوه بر سرعت زیاد در شارژ تلفن همراه ، تلفن گاهی اوقات گرم است و این باعث می شود مصرف داده های اینترنت سریعتر از حد معمول افزایش یابد.

شما پیام های خطرناک و مشکوکی دریافت می کنید

ممکن است نامه ای برای حضور در مهمانی ناشناس دریافت کنید ، پیوند ممکن است از شما پول بخواهد ، افراد ناشناس ممکن است اطلاعات شخصی شما را بخواهند و بسیاری موارد مشابه می توانند خطرناک باشند.

من از شارژ عمومی استفاده کرده ام

درست است که این روزها در بسیاری از کافه ها و مراکز عمومی ایستگاه های شارژ وجود دارد ، اما بعضی اوقات هکرها اطلاعات کاربر را با کمک درگاه های USB سرقت می کنند ، بنابراین بسیار مراقب باشید که گوشی خود را در مکان های ناشناخته با استفاده از USB شارژ نکنید.

از شماره های ناشناخته تماس یا پیام متنی بگیرید

ممکن است تماس های ناشناخته و متن خطرناک تری دریافت کنید ، ممکن است شماره هایی به دفترچه تلفن شما اضافه شود که شما نمی دانید ، این می تواند نشانه ای بسیار جدی باشد. ممکن است در گوشی شما جاسوسی نصب شده باشد که می تواند شما را به خطر اندازد.

17302

دکمه بازگشت به بالا