علمی و پزشکی

۸ مکانی که نباید موبایل خود را به شارژر بزنید

در مقاله بعدی دلیل عدم شارژ تلفن های همراه ما در 8 مکان را خواهید خواند. “

1. فرودگاه

فرودگاه ها معمولاً حاوی جعبه های شارژ تلفن همراه هستند. اگر تلفن همراه خود را به یک کابل شارژر وصل کنید ، ممکن است تلفن همراه شما ویروسی و در موارد نادر اما واقعی باشد ، ممکن است داده های دستگاه شما به سرقت برود.

۲. پریز برق قطارها

قدرت قطارها اغلب دارای فراز و نشیب های زیادی است که ممکن است به اندازه قدرت لامپ ها به نظر نرسد. اما در دستگاه شما می تواند آسیب جدی به باتری تلفن همراه وارد کند.

3 سالن عمومی هتل ها

در اکثر هتل ها ، اتصال به شبکه Wi-Fi یا استفاده از کابل شارژ ، در سیستم تنظیمات موبایل تغییراتی ایجاد می کند ، نصب برخی برنامه ها بدون اطلاع شما.

4 اجاره ماشین

استفاده از کابل های شارژر تاکسی می تواند منجر به سرقت داده ها یا ویروس های موجود در سیستم عامل تلفن همراه شما شود.

5 مکان های گردشگری

اتصال تلفن همراه خود به کیوسک ها و مغازه های گردشگری به متجاوز امکان تعامل با ضبط صدا و دوربین قابل حمل را می دهد.

6. خطوط خرید

اتصال تلفن همراه خود به کلیپ ها به شخصی متجاوزان امکان دسترسی به لیست تماس ، متن و پیام های صوتی و همچنین عکس ها و فیلم های شما را می دهد.

7 کتابخانه ها

همه چیز در کتابخانه امن نیست وقتی که نیست. هنگامی که تلفن همراه خود را به کابل شارژر وصل می کنید ، می توانید اطلاعات تلفن همراه خود را فقط با یک دکمه برای به روزرسانی نرم افزار به اشتراک بگذارید.

8 خریداران قهوه

بیشترین سرقت اطلاعات از طریق کابل های شارژر در کافه ها اتفاق می افتد. سوء استفاده کنندگان در این حالت تلفن همراه شما را با استفاده از کابل که به تلفن همراه خود وصل کرده اید کنترل می کنند و اطلاعات مورد نظر خود را از تلفن همراه خود استخراج می کنند.

17302

دکمه بازگشت به بالا