افزایش فروش با یخچال رطوبت ساز شیرینی فروشی

قیمت یخچال قنادی چقدر است؟ قیمت ویترین قنادی و یخچال قنادی با توجه به نوسانات موجود در بازار متغیر می باشد. جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید. * ابعاد یخچال شیرینی فروشی چقدر است؟ این نوع از یخچال ها در ابعاد مختلف به صورت 1.5 و 2 متری طراحی و تولید می شود. * رادیات یخچال ویترینی قنادی در کدام قسمت قرار می گیرد؟ در کناره های یخچال و قسمت بالایی * دمای ویترین قنادی چقدر است؟ دمای ویترین 8 تا 12 درجه سانتی گراد می باشد. جدول قیمت یخچال قنادی در صورت درخواست فاکتور رسمی قیمت ها افزایش پیدا می کند.

ساختمان |یخچال

مراحل و نحوه راه اندازی قنادی - تجهیزات و لوازم شیرینی فروشی

قیمت و مشخصات فنی یخچال مکعبی و آکواریومی یک و نیم متری و 2 متری 120 سانتی: 42,000,000 تومان 1.5 متری: 43,000,000 تومان 2 متری: 48,000,000 تومان یک و نیم متری: 200*75*150 سانتی متر دو متری: 150*75*200 سانتی متر * جنس بدنه: استیل * عایق بندی: تزریق فوم * کمپرسور: امبراکو * قدرت کمپرسور: با توجه به مدل یخچال تعیین می شود.

از یخچال های مکعبی بدون موتور جهت نگهداری از انواع شیرینی های (تر و کیک) و انواع نان و از نوع موتوردار برای خنک کردن محیط داخلی یخچال استفاده می شود، و در نتیجه شیرینی های داخل خشک نخواهند شد. یخچال رطوبت ساز شیرینی فروشی به دلیل داشتن قفسه های طویل جهت نگهداری و حفظ تازگی و کیفیت انواع کیک در قنادی ها، شیرینی فروشی ها، کافی شاپ مورد استفاده قرار می گیرند.

مشخصات یخچال رطوبت ساز

دارای نورپردازی از نوع LED جهت نمایش گذاشتن بهتر محصولات داخل ویترین می شود. جنس بدنه هم از نوع استیل می باشد. پیشخوان قنادی معمولاً در کنار یخچال قنادی و ویترین قرار می گیرند، و با توجه به این که فضای محدودی را اشغال می کنند، از آن ها برای نگهداری انواع مختلف شیرینی ها استفاده می شوند. جنس شیشه های انتخابی از نوع سکوریت نشکن می باشد.

هم چنین می توانند بر زیبایی فروشگاه های قنادی کمک کنند. جهت نگهداری از انواع کیک ها، دسرها و شیرینی ها در شیرینی فروشی ها، رستوران ها، هتل ها و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرند. رطوبتی که شوکیک ایجاد می کند، باعث می شود، تا انواع کیک ها و شیرینی های داخل این گونه از یخچال ها را تازه نگه دارند. جنس ورق های به رفته در بدنه ی این یخچال ویترینی از نوع استیل و عایق بندی آن از نوع فوم پلی یورتان و دارای روشنایی LED می باشد.

پس به طور کلی می توان گفت، که یخچال شیرینی تا حدود زیادی منعکس‌ کننده نظم و تمیزی، و حساسیت شما بر روی طراحی مغازه ی شما را نشان می دهد. این مسئله به عنوان یکی از مهم ترین ارکانی به شما می رود، که می تواند در میزان سود حاصل از کسب و کار شما را افزایش دهد. برای این که بتوانید قنادی مد نظر خود را متناسب با بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، انتخاب کنید، می توانید یکی از مدل های یخچال کیک و شیرینی که در ابعاد مختلف 1.5 و 2 متری طراحی و برای فروش به بازار عرضه می شوند، را برای خرید انتخاب کنید.

طراحی انتخاب شده برای تولید یخچال شیرینی به گونه ای تنظیم شده است، که با گردش یکنواخت سرما در محیط داخلی هر یک از مدل های قنادی بتوانند کیفیت شیرینی ها و کیک هایی که در داخل یخچال ویترینی شیرینی فروشی قرار داده شده است، را حفظ کنند. در مورد بدنه ی یخچال های قنادی هم باید بگوییم، که بدنه ی یخچال باید به گونه ای انتخاب شود، که دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نشود، به همین خاطر باید بدنه ی یخچال از جنس استنلس استیل باشد، تا دچار این مشکل نشوند.

همچنین برای این که مشتریانی که برای خرید مراجعه می کنند، بتوانند به راحتی شیرینی های موجود در داخل یخچال کیک را ببینند، در محیط داخلی یخچال و ویترین قنادی از نورپردازی ال ای دی استفاده می شود، تا مشتریان بتوانند به راحتی انتخاب کنند. در مورد موتور انتخاب شده برای نصب بر روی این یخچال ها باید بگوییم، که از نوع کلترون تایلند می باشد، ولی در برخی از موارد مشتریان می خواهند یخچالی را برای مغازه ی خود خریداری کنند، که موتور ندارند، در این موارد ویترین قنادی بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

مسئله ی دیگری که برای طراحی یخچال های شیرینی فروشی مسئله ی مهمی محسوب می شود، شیشه های انتخابی برای نصب می باشد. نوع شیشه ی انتخابی باید از نوع نشکن و دوجداره باشد. دلیل انتخاب این شیشه به این خاطر می باشد، که بتوانند در برابر ضربه های وارد مقاومت مورد نیاز را داشته باشند.

حتی در مواردی که نیاز است، لوگو و یا استیکری بر روی بدنه ی قنادی نصب شود، این امکان برای مشتریان وجود دارد، فقط ممکن است، باعث افزایش قیمت یخچال شود. قیمت یخچال و ویترین قنادی در تعیینقیمت یخچال و ویترین شیرینی فروشی پارامترهای مختلفی اعم از ابعاد، مدل یخچال، جنس و رنگ بدنه، متراژ کار و بدنه، نوع موتور، قدرت موتور، نوع عایق بندی و… تاثیرگذار هستند.

همچنین برای این که از هدر رفت سرمای داخل یخچال ویترینی کیک جلوگیری شود، از عایق بندی تزریق فوم برای عایق بندی بدنه استفاده می شود. برای دید بهتر مشتریان نوع شیشه ها باید از نوع شیشه های ضد بخار استفاده شود. این یخچال های قنادی مکعبی با توجه به سفارش مشتری در دو نوع بدنه گالوانیزه و استیل در رنگ های مختلف و همچنین چوب طراحی و تولید می شوند.

 

یخچال قنادی

که به یخچال شیرینی فروشی و یخچال کیک نیز معرف است که در ادامه به بررسی کامل این یخچال ها خواهیم پرداخت. ست یخچال و ویترین قنادی یخچال قنادیو ویترین قنادی یکی از مهم ترین تجهیزات هر قنادی و شیرینی فروشی می باشد،که اصطلاحا به آن ها و نیز گفته می شود.از دیگر تجهیزات هر قنادی فر قنادی یا نیز می باشد. ، قادرت است زیبا ترین ست های قنادی را با توجه به هر سلیقه ای، با بهترین کیفیت تولید کند، و خدمت شما عزیزان عرضه نماید.

ست قنادی موجب زیبایی دکوراسیون داخلی فروشگاه شما میشود و محصولات شما را به بهترین نحو در دیدرس مشتری قرار می دهد. از آنجایی که تنوع محصولات در قنادی ها بسیار است، و هر محصول شرایط مناسب به خود را برای سالم ماندن دارد، و در ست قنادی با توجه به شرایط نگهداری هر محصول، دستگاه مخصوص طراحی و تولید شده است.

دکمه بازگشت به بالا