الحشد الشعبی ۶ داعشی خطرناک را دستگیر کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین دیباروز ، نیروهای بسیج مردمی امروز (جمعه) یک عملیات امنیتی موفق را برای دستگیری شش تروریست “خطرناک” داعش در شهر موصل ، استان نینوا انجام دادند.

الحشد الشعبی ۶ داعشی خطرناک را دستگیر کرد

به گزارش پایگاه خبری دیجله ، آژانس رسانه های جهانی امنیت (وابسته به وزارت دفاع عراق) در بیانیه ای اعلام کرد که واحدهای اطلاعاتی بسیج مردمی پس از انجام عملیات شناسایی توانستند از یک گروه تروریستی در موصل اطلاعاتی را به دست آورند و مجوز قضایی در استان نینوا و دستگیری تروریست ها.

دنیای امنیت در بیانیه ای اعلام کرد که تروریست های دستگیر شده شش نفر هستند و آنها “خطرناک ترین سلول های داعش” در قسمت غربی موصل هستند. تروریست ها همچنین در بسیاری از عملیات های تروریستی علیه غیرنظامیان و نیروهای نظامی شرکت کرده اند و در حال حاضر در انتقال تروریست های داعش و توزیع مواد مورد نیاز خانواده های داعشی مشارکت دارند. اسلحه های سبک ، شناسنامه های جعلی و پول از مخفیگاه آنها کشف شد.

با وجود پایان خلافت داعش در ژوئن 2017 با آزادسازی موصل ، عناصر داعش در قالب سلولهای خاموش در مناطق صعب العبور بیابانی و کوهستانی به فعالیت خود ادامه می دهند و گاهی به غیرنظامیان و اماکن غیرنظامی حمله می کنند.

نیروهای نظامی و امنیتی همچنین عملیات هفتگی را برای پاکسازی مناطق و دستگیری عناصر تروریستی انجام می دهند. در همین رابطه ، مصطفی الکاظمی ، نخست وزیر عراق ، دوشنبه گذشته (11 اکتبر) از بازداشت سامی جاسم ، مدیر مالی اصلی داعش و معاون او ، ابوبکر البغدادی و یکی از مهمترین رهبران داعش در یک عملیات خارجی

انتهای پیام /



این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دکمه بازگشت به بالا