عمومی

انتخاب بهتر برای تیم ملی

“تیم ملی با تساوی با کره جنوبی برتری خود را حفظ کرد ، اما فراموش نکنیم که در بازی رفت مقابل کره جنوبی دو امتیاز را از دست دادیم و حالا باید به فکر حفظ برتری در بازی در کره جنوبی باشیم و آن مسابقه را در نظر بگیریم. تعیین کننده. ”

به گزارش دیباروز ، ورزش ایران او نوشت: “دراگان اسکوچیچ می تواند بار دیگر تعداد پیروزی هایش را حساب کند و این تساوی را در خانه پشت سر بگذارد ، در مورد آمار بدون شکست صحبت کند یا تصور کند که برخی می خواهند پست مربیگری تیم ملی ایران را از او بگیرند. ، اما این کلمات باعث شد که کنفرانس های خبری بیایند و بروند ، و مسائل مهمتری در زمین وجود دارد که ماموریت مربی را روشن می کند. کار بهتر از شمارش است. اسکوچیچ شبیه یک فرد ثروتمند شده است که هر بار پول خود را حساب می کند.

با این کنایه ، باید درباره تیم ملی نوشت که خط هافبک به طور معجزه آسایی می تواند فاصله غیرمنطقی با خط دفاع داشته باشد و رابطه آن با خط حمله اصلاح نشده و نه تنها دور نیست بلکه بی ربط نیز هست.

با کمال تعجب ، سعید عزت الله ، هافبک دفاعی تیم ، باید هم دفاع و هم حمله را انجام می داد و اگرچه او بهترین بازیکن زمین بود ، اما تعریف وظایف دوگانه برای او این سوال را مطرح کرد که چرا هافبک دیگری بعد از آن قرار می گیرد. آیا او نباید بازیکن تیم ملی باشد؟ وظایف سعید مشخص نشده بود ، اما چاره ای نداشت جز این که وظیفه دو نفر را به تنهایی بر دوش بکشد.

خط دفاعی تیم ملی عملکرد قابل دفاعی ندارد. ترکیب محمد حسین کنی زادگان و شجاع خلیلزاد بهترین گزینه برای تیم ملی نیست و سرمایه گذاری اسکوچیچ در ایجاد موقعیت دفاعی با این دو بیننده را بیشتر شک می کند. یک بار خلیلزاد مجبور شد پشت مهاجم حریف و دوباره کنعانی ها بدود.

تیم ملی در جناح دفاعی هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است. اگرچه صادق محرمی پشتیبان اصلی جناح راست است ، اما هنوز به بازیکن برجسته تیم ملی تبدیل نشده است و در جناح چپ دفاعی ، اسکوچیچ هر بار تصمیمات جدیدی می گیرد.

تعویض برای تغییر موقعیت وحید العمری تبدیل به یک تعویض مکرر برای تیم ملی شده است و پس از مدتی ممکن است حریفان ما در میانه بازی به ما یادآوری کنند که تغییر موقعیت وحید العمری را فراموش نمی کنید. با یک سوئیچ در خط هافبک و a. تغییر در دفاع چپ

تعویض های دراگان اسکوچیچ تعجب آور بود. به خصوص دو تعویض دیر در دقیقه 90 که باید زودتر انجام می شد و شانس برنده شدن ایران را افزایش می داد. تعویض سردار آزمون حتی در روزی که پاس می دهد یا گل می زند نباید در تیم ملی یک تصمیم تابو باشد. تغییر خط حمله می تواند تغییراتی را در بازی تیم ملی ایجاد کند و خط حمله را از قفلی که به پای مهاجمان بسته شده بود آزاد کند. با این حال ، به نظر نمی رسد اسکوچیچ باور داشته باشد که کریم انصاری ، فرد و مهدی گدی نیز می توانند داستان بازی را تغییر دهند.

در بازی رهبر آزمون بدون تعریف و تمجید از او ، باید به گستاخی ای که ممکن است ناخودآگاه برایش پیش آمده باشد ، نگاهی بیندازیم. جایگزین او می تواند تیم را به سمت دیگری ببرد ، به عنوان مثال ، در دیدار با کره ، او می تواند پیروزی را به ارمغان بیاورد.

تیم ملی برتری خود را حفظ کرد ، اما فراموش نکنیم که در بازی رفت مقابل کره دو امتیاز را از دست دادیم و حالا باید به فکر حفظ برتری در بازی در کره جنوبی باشیم و آن مسابقه را تعیین کننده بدانیم. »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا