اقتصادی

انقلاب اسلامی شعار ما می توانیم را عملیاتی کرد/تامین مسکن کارگری اولویت دولت

دیباروز/ مرکز معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در طول بیش از چهار دهه از شکل گیری انقلاب اسلامی تلاش شد تا کار ما فعال شود و دشمن تلاش کرد ملت ایران را ناامید کند.تبلیغات شیپور می زد، اما در این روند توطئه های او شکست خورد.

حسین رعیتی فرد با اشاره به تقدیم جامعه کارگری انقلاب اسلامی به انقلاب اسلامی 14 هزار شهید یادواره شهدای دیلیجان گفت: ساخت پل خیبر یکی از عملیات های دفاع مقدس بود که انجام شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در قرن بیستم تنها انقلاب مردمی بود که بدون اتکا به بلوک غرب و شرق به پیروزی رسید و رژیم سلطه از همان روزهای اول انقلاب به دنبال خفه کردن انقلاب و به کارگیری تمام توان خود در راستای تحقق این امر بود. انقلاب را خفه کن.» اما به برکت مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی با حمایت مردم از ترفندهای دشمنان مصون ماند.

وی با اشاره به شکل گیری ساختار حاکمیتی نظام اسلامی در 12 فروردین 58 گفت: در ابتدای شکل گیری ساختار حاکمیت، دشمنان با همبستگی 50 کشور جنگ را به ایران تحمیل کردند تا به ایران اسلامی آسیب برسانند. در چنین شرایطی، دشمن منطقه وسیعی از کشور را به تصرف خود درآورد، اما رزمندگان اسلام به کمک توانمندی مردم چندین پیروزی به دست آوردند و کارت جنگ برگشت و اجازه پیشروی به دشمن نداد. .

معاون وزیر کار گفت: در عرصه نظامی، امنیتی و سیاسی برای حفظ شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تلاش شده است و در پرتو این تلاش نظام اسلامی به الگویی برای اسلام تبدیل شده است. جهان با وجود همه دشمنی با نظام سلطه.

وی گفت: در پرتو وفاق ملی، عوامل امنیت ملی ایران روز به روز تقویت می‌شود و مخالفان نظام اسلامی نمی‌توانند به اقتدار ملی آسیبی وارد کنند. امروز رژیم اسلامی با همت جبهه مقاومت عمق استراتژیک خود را از شبه قاره هند تا سواحل مدیترانه گسترش داده است.

ریتوارد با تاکید بر اینکه موقعیت ژئوپلیتیکی ایران اسلامی در کشورهای منطقه برتر است، افزود: ایران در بین 13 نقطه استراتژیک جهان دو نقطه است که انرژی جهانی باید از تنگه هرمز به عنوان یکی از این نقاط عبور کند. نکته ها.” او علاوه بر 600 میلیون نفر در 15 کشور در سراسر ایران به تجربه و دانش ایرانی نیاز دارد.

وی با اشاره به انرژی به عنوان یکی از مولفه های امنیت ملی و با توجه به ظرفیت بالای ایران در این زمینه، گفت: برخورداری از نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآمد و نیروی مردمی به عنوان شاخص اصلی حمایت از انقلاب از توانمندی ها است. از رژیم اسلامی . مردم با وجود مشکلاتی که وجود دارد هیچ گاه بدبین نبوده و همواره حامی نظام اسلامی بوده اند.

معاون وزیر کار تصریح کرد: قبل از انقلاب واردکننده دارو در کشور بودیم، اما امروز به برکت نظام اسلامی بیشترین تولید دارو، فولاد، سیمان و … در کشور انجام و حتی صادر می شود. کشور.” کشور و از نظر تولید در رتبه دهم جهان قرار گرفتیم. “.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در کشور و تضعیف وحدت ملی است، افزود: در گذشته 70 درصد لوازم خانگی را وارد می کردیم در حالی که امروز 70 درصد لوازم خانگی مورد نیاز تولیدکنندگان داخلی است و این نشان می دهد. توانایی صنعتگران در آن سایه ای از وحدت ملی است.”

وی گفت: در طول بیش از چهار دهه از شکل گیری انقلاب اسلامی تلاش شد تا کار ما فعال شود و دشمن با بوق های تبلیغاتی تلاش کرد ملت ایران را ناامید کند اما نتوانست توطئه ما را عملی کند.

معاون وزیر کار گفت: جامعه کارگری با جمعیت بیش از 10 میلیون نفر بیمه شده، 3 میلیون و 600 هزار بازنشسته تامین اجتماعی و یک میلیون و 600 هزار نفر بازنشستگان خدمات کشوری جزو جامعه هدف وزارت کار هستند و به دنبال ارائه خدمات به کارگران هستند. . جامعه ما صاحب کسب و کار به عنوان دو بال جامعه تولید هستیم.

وی افزود: معیشت، مسکن و امنیت شغلی از مهم‌ترین مشکلات جامعه کارگری است و باید در جلسات شورای عالی کار با کمک شرکای اجتماعی به این دغدغه‌ها رسیدگی کنیم تا تصمیم‌گیری و همکاری کنیم. حقوق کارگران در سال آینده. . “یک نظر خوب دریافت کنید.

وی گفت: تصویب آیین نامه داخلی تعاونی های مصرف نیروی کار در شورای عالی کار در دستور کار قرار دارد تا از طریق تشکیل تعاونی ها بتوان مشکل تامین مسکن جامعه کارگری را به عنوان اولویت حل کرد. دولت و ما می توانیم به آن برسیم. 200 هزار کارگر مسکن را هدف گرفته است.»

معاون وزیر کار گفت: با تلاش کارگران و کارفرمایان به عنوان پاسداران عرصه تولید اجازه نخواهیم داد چرخ های تولید به کندی حرکت کنند زیرا معتقدیم زیان تولید ضرر در پل تولید است. جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران». جامعه کار و تولید در تحریم و تاج گذاری اجازه وقفه در تولید را نداد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا