علمی و پزشکی

انواع کاشت مو و بهترین روش های کاشت مو چیست؟

اگر به دلیل وراثت یا هورمون ها ریزش مو شدید دارید و چندین درمان ناموفق را تجربه کرده اید ، با ما همراه باشید.

ریزش مو بسته به نوع ریزش مو درمان های مختلفی دارد ، اما بخشی از ریزش مو که منجر به طاسی منطقه می شود ، معمولاً ناشی از وراثت و ژنتیک است که راه حل درمانی ندارند و این باعث کاهش اعتماد به نفس افراد می شود. و این باعث ضعف در ظاهر آنها می شود ، اما با پیشرفت علم به این نتیجه رسیده است که افراد دارای موهای طبیعی با رشد طبیعی و ماندگاری با استفاده از روش پیوند مو هستند.

کاشت مو روشی است که با استفاده از فولیکول های مو در انسان و پیوند در مناطقی بدون مو باعث رشد مجدد مو می شود. این روش نیازی به بیهوشی ندارد و برای معالجه این روش باید یک مرکز تخصصی و حرفه ای کاشت مو انتخاب کنید. درمان با کیفیت عالی و نتایج قابل پیش بینی است.

روشهای مختلف کاشت مو

کاشت مو روش ها و تکنیک های مختلفی دارد که تمام روش ها نیاز به گرفتن فولیکول های مو و سپس پیوند مو بر روی لکه های بدون مو دارند ، اما در نوع برداشت و نوع پیوند متفاوت هستند و اینکه هر روش میزان برداشت آن است. نتایج متفاوتی دارد که نتایج متفاوتی برای آنها به همراه خواهد داشت ، بنابراین به دلیل تنوع روش های کاشت مو و نتایج متفاوت آنها ، توصیه می شود افراد بهترین روش را برای کاشت مو خود انتخاب کنند. درمان مناسب و نتایج درمانی عالی را کسب کنید در ادامه روش های کاشت مو را برای نتیجه گیری ب معرفی خواهیم کرد. انتخاب بهترین روش کاشت مو برای درمان آسانتر افراد و سپس پیگیری ما.

پیوند مو FUT ن

کاشت مو FUT ، مانند تمام مراحل کاشت مو ، به بانک موی قوی نیاز دارد تا فولیکول ها را جدا کرده و سپس موها را با بی حسی موضعی در این ناحیه جدا کند. و ضخامت 1 تا 2 سانتی متر) از فولیکول های مو در قسمت پشت سر برداشته می شود ، سپس پوست سر با بخیه ها وصل می شود و فولیکول ها با یک نوار برداشته می شوند و سپس با بی حسی موضعی روی لکه های بی مو کاشته می شوند. آنها هستند

درمان پیوند مو FUT ن

ما در این روش ایمپلنت هایی با چگالی بالا نخواهیم دید و چون در جلوی سر طراحی نشده اند ، با نتایج طبیعی روبرو نخواهیم شد. به طور کلی ، نتایج درمانی این روش غیرقابل پیش بینی است و 9 تا 12 ماه به نتیجه می رسد. وجود دارد

مهمترین نکته در مورد این روش که باعث نارضایتی مردم از این روش می شود وجود خط اسکار در قسمت پشت سر است که باعث کاهش اعتماد به نفس و ضعف جسمی آنها می شود.

پیوند مو FIT ن

در کاشت مو FIT ، با ضربات مخصوص ، پیوندهای مورد نظر از قسمت پشت سر انتخاب شده و سپس با همان بخیه در قسمت جلوی سر قرار می گیرند.در این روش می توان موها را در ناحیه ریزش مو خالی کرد. زایمان اتفاق می افتد و متأسفانه به دلیل برداشتن غیرمجاز ، شاهد تغییرات غیر طبیعی در قسمت پشت سر هستیم. نکته بعدی این روش این است که توانایی برداشتن مو محدود است ، که ممکن است به چندین جلسه درمانی نیاز داشته باشد.

درمان کاشت مو FIT ن

برای معالجه این روش 9 تا 12 ماه طول می کشد و نتایج درمان غیرقابل پیش بینی است. تراکم رشد مو در این روش به دلیل کمبود برداشت فولیکول ضعیف است و پیوند مو می تواند غیر طبیعی باشد. در نتیجه به دلیل خطر بالای نتایج درمانی ، پیوند مو FIT توصیه نمی شود و افراد را راضی نمی کند.

پیوند موی ایمن تر ن

کاشت مو با استفاده از روش رمزگذاری شده روشی کاملاً خودکار برای کاشت مو است. اگر بخواهیم اطلاعات بیشتری در مورد این روش بدست آوریم ، دستگاه SAFER ابزاری الکترو پنوماتیک است که برای استخراج واحدهای فولیکول مو از طریق مکش (مکش) و کاشت مو استفاده می شود. لازم به ذکر است که این روش درمانی مشابه روش FIT در مورد کاشت مو دارد ، به جز اینکه دستگاه این روش رمزگذاری شده است ، بنابراین با این روش پانچ پیوند و پیوند زده می شود و کاربرد مشابهی دارد و با این روش نتیجه می گیرد. نتایج اصلاح مو از این روش نیز غیرقابل پیش بینی است.

کاشت مو به روش BHT ن ن

این روش کاشت مو فقط ریزش مو بسیار ضعیف را پوشش می دهد و برای این منظور می توان موها را از قسمت های بدن جدا کرد ، اما فقط برای ریزش مو ضعیف استفاده می شود زیرا نتایج این روش بسیار ضعیف است و در گذشته فقط برای کاشت مو استفاده می شد. این روش امروزه استفاده نمی شود.

کلینیک رنسانس سوپر ایمپلنت

کلینیک سوپر رنسانس جدیدترین روش کاشت مو است که مهمترین آن از بین بردن مضرات این روش های کاشت مو است و روشی کامل و کاربردی پدید آمده است. اسکار لازم نیست ، برداشتن مو در این روش با سکته مغزی انجام نمی شود ، بنابراین خالی نمی ماند و نتایج کاشت مو ضعیف است.

درمان فوق العاده پیوند مو

کاشت مو فوق العاده تنها روش کاشت مو است که بطور طبیعی رشد متراکم مو را بدون هیچ گونه ضرری انجام می دهد و باعث رضایت همه مشتری ها در سراسر جهان شده است و روشی که توسط متخصصان پیشنهاد می شود متخصصان برجسته پیوند مو هستند.

کاشت مو به روش SUT فقط در کلینیک های بسیار پیشرفته و تخصصی انجام می شود ، در ایران عمل پیوند فوق العاده مو در کلینیک رنسانس آماده خدمت رسانی به مردم است. برای استفاده از این روش ، پس از معاینه کامل مشتری توسط یک متخصص ، درمان شروع می شود که برای درمان به بی حسی موضعی احتیاج دارد و سپس استخراج از ناحیه یک بانک مو قوی انجام می شود و برداشت مو با سوزن های ریز انجام می شود. این عمل به صورت اصولی و بدون نیاز به برش و بخیه انجام می شود ، پس از خارج شدن فولیکول ها توسط بی حسی موضعی ، آنها با سوزن ریز در فضاهای خالی روی پوست سر کاشته می شوند و درمان فقط در یک جلسه انجام می شود.

نتایج یک روش فوق العاده کاشت مو

همانطور که گفته شد ، این روش عالی فقط در بعضی از کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرد ، این روش منجر به رشد موی طبیعی با تراکم بسیار زیاد می شود ، زیرا توانایی برداشت و لانه گزینی فولیکول ها با این روش بسیار عالی است ، همچنین به دلیل عدم برش. و مشت زدن جایی برای اسکار برای انسان ندارد و از همه مهمتر ، به دلیل کاشت و طراحی اولیه خط کاشت مو ، جلوه ای کاملاً طبیعی در مقابل سر افراد ایجاد می کند و همین امر لذت مردم را به ارمغان می آورد.

نتایج درمانی این روش نیز از 4 ماه تا 9 ماه متغیر است. پس از انتخاب کلینیک تخصصی رنسانس و انتخاب روش کلینیک پیوند کلینیک فوق العاده مو رنسانس ، می توانید موهای زیبایی طبیعی و ماندگاری بالایی داشته باشید.

کلینیک پوست و مو رنسانس

با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و با بیش از 16 سال سابقه در دو شعبه در آدرس زیر

شعبه سعادت آباد: سعادت آباد ، میدان فرهنگی ، بلوار 24 فوت ، نبش 3 شرقی ، شماره. 35 ، درمانگاه رنسانس

شعبه ولیعصر: میدان ولیعصر ، جنب سفارت عراق ، ساختمان مینو ، طبقه 4 ، واحد 402

تلفن: 02122088210-0218890909050

مشاوره اینترنتی در تلگرام و واتس اپ: 09122115442

دکمه بازگشت به بالا