علمی و پزشکی

بهترین متخصص کاشت ایمپلنت تهران

اولین فردی که از ایمپلنت های دندانی استفاده کرد ، یک سوئدی به نام گوستالارسن بود که از زمان کاشت آنها تا 40 سالگی به مدت 40 سال از آنها استفاده کرد که نشان می دهد تیتانیوم با بدن سازگار است و مربوط به بافت زنده استخوان است. از آن زمان ، میلیون ها نفر در سراسر جهان از ایمپلنت های دندانی برای بهبود سلامت و مصونیت خود در برابر بیماری های ناشی از فقدان دندان استفاده کردند. ایران در درمان دندانپزشکی از جهان حذف نشده است و اساتید و متخصصان دندانپزشکی بدون اغراق آمیز در آموزش و مهارت هایی که در این زمینه دیده اند جزو بهترین دندانپزشکان هستند. اگر می خواهیم یکی از بهترین متخصصان ایمپلنت دندان در تهران ما می توانیم شما را با دکتر عباس جاچادرو ، متخصص پریودنتولوژی و ایمپلنتولوژی ، عضو هیئت علمی دانشگاه ، عضو انجمن ایمپلنتولوژی و انجمن پریودنتولوژی ، که دارای هیئت تخصصی هستند و از جدیدترین علم و فناوری برای ارائه بهترین خدمات ایمپلنت در تهران استفاده می کنند ، آشنا کنیم.

آنچه باید در مورد ایمپلنت دندان بدانید!

ایمپلنت دندان روشی است که به موجب آن مجموعه ای از دندان ها به فک متصل می شوند و مانند دندان های اولیه عمل می کنند. این بهترین راه برای جایگزینی دندان های از دست رفته است که ممکن است همه متقاضیان واجد شرایط آن نباشند. کسانی که برای کاشت ایمپلنت در تهران اقدام می کنند باید ابتدا با پزشک خود و پس از تأیید وی برای انجام این کار مشورت کنند. اما مزایای کاشت دندان چیست؟ همانطور که می دانید ، بسیاری از بیماری ها و مشکلات جسمی باعث آسیب جسمی و روانی به فرد می شوند. این امر در مورد فضاهای دندانپزشکی و پر نشدن آنها نیز صادق است. از جمله مشکلاتی که برای بیمار ایجاد می شود ترس یا خجالت از حضور در اجتماع است. نداشتن دندان یا داشتن پروتزهای متحرک اعتماد به نفس آنها را کاهش می دهد زیرا نگران دیدن این مشکل هنگام غذا خوردن ، صحبت کردن یا خندیدن هستند ، بنابراین سعی می کنند از حضور در مکان های عمومی که باعث ناراحتی روانی فرد می شود ، خودداری کنند.

ویژگی های متخصص پیوند تهران

اگر تصمیم شما در مورد پیوند در تهران و دیگر شهرها جدی است ، باید متخصصی را انتخاب کنید که مهارت و تجربه کافی داشته باشد. متخصص ایمپلنت دندان در تهران ، با دانش و تجربه خود ، ابتدا وضعیت جسمانی و سلامت دهان و دندان بیمار را مورد بررسی قرار می دهد تا اطمینان حاصل شود که او از بیماری خاصی رنج نمی برد و استخوان های فک دارای ظرفیت لازم برای انجام ایمپلنت هستند ، و اگر متقاضی همچنین کاندید مناسبی برای این کار است ، نوع درمان را پیدا کرده و نحوه انجام عمل ، هزینه درمان و سایر توضیحات مورد نیاز برای آماده سازی روانی را برای بیمار توضیح می دهد. دکتر عباس قشدارو و تیم تخصصی وی با دانش و تجربه خود در این زمینه سعی می کنند زندگی سالم را برای بیماران فراهم کرده و از لبخندی زیبا لذت ببرند. از آنجا که معایب از دست دادن دندان شامل نازک شدن لب ها ، استخوان فک ضعیف ، افتادگی صورت و پیری زودرس است ، حتی پروتزهای متحرک نمی توانند از تحلیل استخوان جلوگیری کنند. بنابراین گزینه قرار دادن ایمپلنت در تهران به بیماران پیشنهاد می شود تا در روابط عاطفی و اجتماعی خود دچار مشکل نشوند.

علاوه بر این ، بهترین پزشک پیوند ایمپلنت در تهران فردی است که دارای تجربه و دانش کافی در زمینه درمان و جراحی ایمپلنت باشد ، علاوه بر استفاده از مواد ایمپلنت با کیفیت بالا و استاندارد برای بیماران خود ، و همچنین استفاده از تکنولوژی مدرن و کنترل بهداشت اصول در کلینیک یا مطب برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود. پزشک پیوند با تحصیل چندین سال در دانشگاه و آموزش های لازم و همچنین انجام جراحی های موفق مهارت های خود را کسب می کند. علاوه بر این ، هزینه کاشت ایمپلنت در تهران تا حدودی بیشتر از سایر روش های درمانی است و بسیاری از افراد ممکن است نگران پرداخت این هزینه ها باشند و بخواهند کلینیکی را پیدا کنند که خدمات ایمپلنت را با هزینه کم ارائه دهد. اما مهمتر از این هزینه ها کیفیت ایمپلنت و تجربه پزشک پیوند در تهران است ، اما از آنجا که این امر برای خانواده ها مهم است. در کلینیک دکتر عباس گشادرو شرایطی فراهم شده است که متقاضیان جراحی پیوند می توانند درمان های تخصصی پیوند را به صورت اقساط و با قیمت مناسب دریافت کنند.

همانطور که می دانید عواقب از دست دادن دندان ها و عدم تعویض آنها تأثیرات بسیار منفی بر کیفیت زندگی افراد می گذارد ، یکی دیگر از آثار منفی ، اختلال در سیستم دندانی است. به دلیل خلاء ایجاد شده با کشیدن یا انداختن یک یا چند دندان ، دندانهای جانبی به یکدیگر فشار می آورند و باعث کج شدن آنها می شوند که این امر رشته های عصبی داخل فک را فشرده کرده و باعث سردرد شدید می شود. این سردرد او را از انجام بسیاری از فعالیت های روزانه باز می دارد یا کیفیت کار او را کاهش می دهد و این یکی از مشکلات جسمی فرد خواهد بود ؛ اما تأثیر روانی که بر او می گذارد این است که وقتی با دیگران به ویژه در اماکن عمومی صحبت می کند ، این اختلال زیبایی چهره او را کاهش می دهد و فرد تنهایی را برای اجتناب از چنین موقعیتی ترجیح می دهد. اما به جای کسب چنین تجربه ای ، بهتر است داوطلبانه ایمپلنت را در تهران قرار دهید ، قبل از اینکه به دلیل تأثیرات منفی این تجربه مشکل ساز شود.

اگر در تهران یا استانهای دیگر زندگی می کنید و امکانات می خواهید کلینیک کاشت دندان تهران ، دکتر عباس گشادرو می توانید از وب سایت https://tehranimplantteam.com برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز در مورد آن و دیدن نمونه های درمان استفاده کنید یا برای مشاوره یا قرار ملاقات با ما تماس بگیرید. در این کلینیک ، برای کسانی که برای خدمات دندانپزشکی از جمله کاشت ایمپلنت به تهران مراجعه می کنند ، وقت مشاوره در نظر گرفته می شود تا متخصص ایمپلنت از سابقه و مزاج بیمار مطلع شود و از طریق معاینه و آزمایش ، تشخیص صحیح را در شرایط درمان نکته مهم دیگر محیط کلینیک است که محیطی آرام و زیبا ، پرسنل درمانی دوستانه با رعایت کامل اصول عقیم سازی تجهیزات دندانپزشکی را برای بیماران فراهم کرده است. کاهش زمان انتظار بیمار در این مرکز کاشت دندان در تهران مهم است.

* گزارشات تبلیغاتی

دکمه بازگشت به بالا