عمومی

اهداء «جایزه‌ نادهی» به دانش‌آموزان نخبه‌ روستایی

این مراسم به صورت آنلاین و همزمان در 6 شهر مختلف کشور با حضور نخبگان، جمعی از والدین، مدیران مدارس و مسئولان آموزش و پرورش مناطق برگزار شد و به 13 دانش آموز برگزیده جوایزی اهدا شد.

محسن کشوی موسس جایزه نادیحی و موسس کتابخانه کوچک مهربانی در این مراسم با بیان چگونگی شکل گیری این جایزه گفت: این جوایز به 200 دانش آموز برگزیده روستایی اهدا شد. امسال با کمک یک کتابخانه کوچک مهربانی توانستیم آن را در سه شهرستان مختلف گسترش دهیم.»
وی با اشاره به اهداف برگزارکننده این جایزه گفت: ما سهم خود را برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان مستعد روستایی با وجود مشکلات و کمبودها انجام می دهیم. ما می خواهیم آنها بدانند که ما آماده همکاری با آنها برای ساختن آینده ای زیباتر هستیم.

دکتر سلیمانی مدیر عامل گروه سرمایه گذاری نادی و یکی از حامیان جوایز در خصوص لزوم حمایت نهادهای اقتصادی از طرح های فرهنگی و سازمان های مردم نهاد فعال در روستاها صحبت کرد.

پس از پایان مراسم جوایزی به دانش آموزان نخبه روستایی در جشنواره های سال گذشته اهدا شد الخوارزمی و جابر بن حیان مورد تجلیل و جوایز قرار گرفتند.

ابتدا دانش آموزان روستاهای سبزیوار خراسان رضوی با حضور معاون آموزش و پرورش و مدیر انجمن اولیا و مربیان سبزوار جوایز خود را دریافت کردند.

در ادامه جوایز دانش آموزی شهرستان خانممیرزا با حضور کوروش جهانی رئیس اداره آموزش و پرورش خانممیرزا از مشاغل لردغان در شرمحال و بختیاری اهدا شد.

در شهرستان سامان استان چهارحال و بختیاری معاون آموزش متوسطه شیرکرد و در شهرستان گندمان این استان از سوی مجتبی نصیری مدیر آموزش و پرورش گندمان به دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

جوایز دانش آموزی با حضور جهانبخش طهماسبی مدیر آموزش و پرورش لردگان در لردگان اهدا شد.

آخرین قسمت این مراسم مربوط به اهدای جوایز در شهرستان سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان بود که با حضور معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

یادآور می شویم برگزاری این مراسم در سه استان مختلف به صورت همزمان و آنلاین مرهون تلاش یک ماهه مجموعه کتابخانه های کوچک با لطف و حمایت نمایندگان محلی و اعتماد و همکاری خوب مدیران و مسئولان استانی بود. ادارات آموزش و پرورش

خانم ها سحر خلیلیان، مریم سرلک و پریسا مهرینگاد در مجموعه کتابفروشی های کوچک ظریف، آقای نوروزی در خانمیرزا، خانم عمیدی ​​در دفتر چهار محال و بختیاری، آقایان قنبری و امیری در لردغان، آقای نصیری و امیری در گندمان و جناب آقای انور پرفروشان در سیستان و بلوچستان بابت تمام زحماتشان تشکر می کنیم.

اعطا کردن

اسامی دانش آموزان ممتاز در رشته های مختلف که جایزه باشگاه را نیز دریافت کردند به شرح زیر است:

نام و نام خانوادگی

رشته

رتبه

روستا

شهر

دولت

ابوالفضل دیانی

نوجوان خوارزمی پژوهش محور

کشور سوم

خوبی

خنیرزا

شرمحال و بختیاری

نرگس بابا میر

المپیاد زمین شناسی

کشور سوم

باغ بهزاد

خنیرزا

شرمحال و بختیاری

تینا قاسمی

پژوهش

اولی ولسوالی اول است

کنارک

گندمن

شرمحال و بختیاری

فاطمه نوروزی شام جنجلی

عکس گیاهان دارویی

منطقه اول

جنگل شم

سامان

شرمحال و بختیاری

مریم طهماسبی

خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی

کشور انتخاب شده

کاهیان

اربابان

شرمحال و بختیاری

آناهیتا طهماسبی

خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی

کشور انتخاب شده

mashdozan

اربابان

شرمحال و بختیاری

کوثر دولت آبادی

گرافیک

فرمانداری دوم

دولت آباد

سبزوار

خراسان

به روز شده توسط برگحمدی

تصویرسازی دیجیتال

فرمانداری دوم

غرش

سبزوار

خراسان

آقا ریحانه

گرافیک

فرمانداری دوم

قلعه نو ده هزار

سبزوار

خراسان

مصطفی الفسنگری

گرافیک

فرمانداری دوم

کلیک خواهیم کرد

سبزوار

خراسان

ماهری غزل

برنامه نويسي

کشور اول

آنلاین

سبزوار

خراسان

علی باهوت زهی

دافع حشرات الکتریکی

فرمانداری دوم

شکبند

سب و سوران

سیستان و بلوچستان

محمد بورمند

جابر بن حیان

مقام سوم در سطح شهرستان

مارگوک

سب و سوران

سیستان و بلوچستان

دکمه بازگشت به بالا