حوادث

بارندگی شدید خیابان‌های یاسوج را زیر آب برد+ فیلم

آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد، بیشترین بارش تا ساعت ۶ صبح امروز در منصورخانی کاکان گزارش شد.

طبق اعلام مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی این استان، بارش باران از ساعات بعدازظهر دیروز در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و اکنون ادامه دارد.

در این مدت در منصورخانی کاکان ۳۶ میلیمتر، ستنگان ۳۶، دشتروم ۳۴، ماهور باشت ۳۳، امامزاده جعفر ۳۱٫۱، گنجگون ۳۱، وزگ ۳۰، باشت ۳۰، سرآب ننیز ۲۹، تنگ سرخ ۲۷، دوگنبدان ۲۵٫۵، موشمی زیلایی ۲۵، گنجه‌ای ۲۴، مارگون ۲۲، چیتاب ۲۰.۵، سی سخت ۲۰، ممبی ۱۹، دیشموک ۱۹، یاسوج فرودگاه ۱۸.۲، یاسوج دولت آباد ۱۷.۷، تنگ‌رواق ۱۷، دیل ۱۵.۵، دهدشت ۱۴.۲، لنده ۱۴، چرام ۱۴، قلعه دختر ۱۳، برم سبز ۱۰، فیلگاه ۹، لیکک ۸.۵، امامزاده علی ۸، سوق ۸ میلیمتر گزارش شد.

تخلیه آبگرفتگی از خانه ها در برخی مناطق بویراحمد همچنان ادامه دارد

فرماندار بویراحمد گفت: بارش شدید باران از شب گذشته تاکنون، باعث آبگرفتگی منازل در برخی مناطق شهر یاسوج شده و تخلیه این آبگرفتگی ها به کمک عوامل امدادی همچنان در حال انجام است.

شهرام مهدوی مطلق جمعه شب  اظهار کرد: در برخی مناطق شهر یاسوج از جمله شرف آباد و بلوار شهید قرنی، مناطقی از بلهزار، مادوان‌ها، تلخسرو و اکبرآباد آب گرفتگی منازل و معابر را شاهد هستیم. هلال احمر، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها پای کار هستند و تخلیه آب در حال انجام است. اغلب آب گرفتگی‌ها در منازل به دلیل ساخت و سازهای غیر اصولی است.

فرماندار بویراحمد با اشاره به قطعی برق لوداب، اظهار کرد: برق بخش لوداب به دلیل شکستن پایه های برق قطع شده بود که شرکت برق پیگیر رفع مشکل شد و هم اکنون برق در منطقه برقرار است.  ریزش شدید سنگ بر اثر بارش‌ها در محور یاسوج کاکان اتفاق افتاده که بر اثر آن تردد تا حد زیادی در این محور کند شده است عوامل راهداری در جاده این منطقه بطور ویژه حضور دارند و عملیات پاک‌سازی در حال انجام است.

مهدوی مطلق بیان کرد: طبق نظر هواشناسی بارندگی‌ها ادامه دارد و لازم است مردم از ترددهای غیر ضروری اجتناب نمایند.

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا