اجتماعی

بازدید رئیس سازمان امور اجتماعی کشور از غرفه دیباروز در نمایشگاه هم‌افزایی مدیران 1401

محمد عباسی رئیس سازمان امور اجتماعی کشور از غرفه دیباروز در محل مدیران هم افزایی 1401 بازدید کرد.

محمد عباسی با حضور در غرفه دیباروز در نمایشگاه هم افزایی 1401 مدیران که در مصلی تهران برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار دیباروز در خصوص عملکرد شورای اجتماعی کشور در مقابله با آسیب های اجتماعی اظهار کرد: اراده برای مقابله با آسیب های اجتماعی شکل گرفت. آسیب های اجتماعی در واقع با توجه به رویکردهای این دولت به مسائل اجتماعی و فرهنگی، اراده ای برای مقابله با آسیب های اجتماعی شکل گرفته است و حتی ایده های شکل گرفته نیز بیشتر فرهنگی در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی است که مزیت ویژه ای را فراهم می کند. شایستگی.

وی افزود: به نظر می رسد قشر وسیعی از وزارت کشور در گذشته تلاش کردند تا رهبر معظم انقلاب را در این زمینه پیاده کنند، اما مشکلاتی در این مسیر وجود داشت، از جمله اینکه سازمان امور اجتماعی در کشور به طور رسمی تشکیل شد، یعنی سازمانی چابک و قوی که رهبر آن را تاپ می دانست، نه اینکه مستقل تشکیل شود. سازمانی که بتواند از تمامی قابلیت های سخت افزاری در قالب نرم افزار در کنار هم برای رفع این مشکل استفاده کند.

وی تاکید کرد: بدون شک تشکیل یک ساختار قوی و چابک برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی ضروری است که با جدیت به دنبال آن هستیم و از اراده دولت 13 و رویکرد مثبت دولت 13 بهره مند خواهیم شد. ریاست جمهوری در این زمینه.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا