ورزشی

بازی سرنوشت‌سازی مقابل التعاون داریم/ عربستانی‌ها سرسخت هستند

ناودکیا: بازی تعیین کننده ای مقابل التعاون داریم/ سعودی ها لجبازی می کنند

سرمربی سپاهان می گوید اهمیت بازی مقابل التعاون را درک می کند و می داند که آنها یک بازی حساس را پیش می برند.

به گزارش خبرگزاری دیباروز؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل التعاون گفت: دو تیم همدیگر را می شناسند و هر دو تیم در بازی قبلی شکست خوردند. ما می دانیم که بازی بسیار مهم است و همه تیم ها شانس این را دارند که چه اتفاقی افتاده است. باید با برنامه ریزی بهتر وارد بازی شویم و بتوانیم ابتدا یک بازی خوب انجام دهیم و سپس نتیجه خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: هر مسابقه شرایطی دارد. باید بگویم که سعودی ها با ما خیلی سرسخت هستند. باید با تمام توان مقابل التعاون بازی کنیم و اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید روی تمام مسابقات تمرکز کنیم. اما بازی مقابل همکاری در عربستان سخت است.

سرمربی سپاهان همچنین اضافه کرد: در گروهی هستیم که چهار تیم فوتبال هجومی بازی می کنند. بازیکنان سریع هستند و به جای بازی دفاعی به دنبال بازی تهاجمی هستند. ما در یک گروه هستیم که در همه مسابقات ثبت شده است. در بازی فردا، هواداران هر لحظه ممکن است گل هایی را ببینند. تا آخرین روز همه مسابقات ممکن است شاهد گل های زیادی باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار عربستانی درباره خط دفاعی تیمش گفت: سعی می کنیم بازی به بازی ساختاری زیبا ارائه کنیم. مهمترین چیز برای من ساختار تاکتیکی است و باید 90 دقیقه آن را حفظ کنیم اما به هر حال فشار روی بازیکنان باعث اشتباه می شود. ما سعی می کنیم خیلی منظم بازی کنیم و این برای من مهم است و نمی خواهم تصادفی فوتبال بازی کنم. اتفاقات فوتبالی وجود دارد و نمی توان از آنها دوری کرد، اما باید کمترین اشتباه را در دفاع داشته باشیم و از موقعیت های خود در حمله استفاده کنیم.

دیدار سپاهان و التعاون بامداد (جمعه) از ساعت 00:45 به وقت بریده برگزار می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا