اقتصادی

برخورد جدی با گرانفروشی بلیت هواپیما/ تخلفات را گزارش دهید

پس از ادعای افزایش قیمت بلیت هواپیما، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اگر شرکت های هواپیمایی یا ارائه دهندگان بلیت هواپیما، قیمت پروازهای داخلی را بالاتر از سقف قیمت مصوب افزایش دهند، با متخلفان برخورد می کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، امروز اسماعیل حسین زهی -عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی- درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما اظهار داشت: پس از رفع محدودیت مسافران در پروازها، فرض بر این بود که قیمت بلیط هواپیما به قیمت قبلی خود باز می گردند، نه تنها اتفاق افتاده است بلکه شرکت های هواپیمایی قیمت بلیط را نیز افزایش داده اند.

وی افزود: در هفته های اخیر قیمت بلیت هواپیما از 200 به 300 هزار تومان افزایش یافته است که اصلا قابل قبول نیست. وزیر راه و شهرسازی به عنوان متولی این حوزه برخورد جدی با قیمت بلیت هواپیما داشته باشد و اجازه ندهد شرکت های هواپیمایی به صورت غیرقانونی قیمت خود را افزایش دهند.

محمدی محمدی بخش در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران گفت: افزایش قیمت بلیت هواپیما تا سقف قیمت اعلامی مجاز است و شرکت های هواپیمایی می توانند با شرایط مختلف، بلیت هواپیمای خود را به صورت مصوب به فروش برسانند.

وی افزود: افزایش قیمت زمانی غیرقانونی می شود که از سقف تعیین شده در فهرست بهای مصوب جدید فراتر رود که در این صورت با متخلف یا متخلفان برخورد جدی خواهیم کرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: در صورت افزایش غیرقانونی بلیط هواپیما توسط شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی، مردم می توانند از طریق سامانه مشخص شده در سایت سازمان هواپیمایی گزارش کامل و مستند را به ما ارائه دهند تا درگیری صورت گیرد. . آنچه لازم است را انجام دهید. مشکل گران فروشی بلیط هواپیما با داده و مصاحبه حل نمی شود و باید گزارش شود.

محمدی بخش تاکید کرد: در صورت تخلف در زمینه قیمت بلیت هواپیما، قطعا با ایرلاین، فروشنده یا اجاره کننده بلیط برخورد می کنیم و مانند سال های گذشته مجوز آنها را لغو می کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا