عمومی

بررسی شرایط لیگ برتر والیبال

طبق پایگاه داده دیباروز ،

مربی سابق تیم والیبال سایپا در برنامه نبض ورزشی به خبر گفت: “هفت تیم والیبال کشور امیدوار به پیروزی هستند که خبر خوبی برای والیبال است.”
وی افزود: “با برنامه ریزی می توان از آسیب دیدگی در باشگاه های والیبال جلوگیری کرد.”
این کارخانه اعلام کرد که وضعیت کرونا ، هزینه های زیاد و رقابت شدید از نقاط ضعف این رقابت است.
وی همچنین در مورد شرایط تیم سایپا گفت: تیم سایپا اولین تیمی بود که از کرونا رنج برد و این ویروس به شدت تحت تأثیر قرار گرفت.
مربی سابق تیم والیبال سایپا افزود: در معامله نقل و انتقالات فصلی ما 10 درصد به تیم اضافه نکردیم اما با رفتن موسوی که یک شوک بود ، موقعیت تیم مقابل رقبا خراب شد.
وی افزود: “با مشکلاتی که برای من بوجود آمد و بسیاری از دلایل دیگر ، همه چیز مانند سریال دست به دست هم داد و مشکلاتی را برای تیم سایپا ایجاد کرد.”
الکرخنا گفت: “ما بازیکنان خوبی هم داریم اما موسوی بهترین مدافع جهان است و جدایی او تیم را با مشکل روبرو کرده است.”
وی افزود: “با شرطی که می توانید برای دور برگشت آماده شوید ، و با برنامه ریزی می توانید از آسیب دیدگی باشگاه جلوگیری کنید.”

شرایط والیبال لیگ برتر را بررسی کنید

این مسابقات در نیمه اول یک فصل خوب لیگ برگزار شد

آل محمودی ، پیشکسوت والیبال گفت: کرونا برای همه دنیا مشکل ساز شد و این ورزش ، به ویژه والیبال را تحت تأثیر قرار می دهد.
وی افزود: با برنامه ریزی صحیح در کرونا می توانیم لیگ خوبی را بدست آوریم و این کار نیز انجام شده است و امیدوارم در هفته های آینده تمرینات با تمرکز بیشتری برگزار شود.
محمودی گفت: مسابقات در نیم فصل اول لیگ خوب بازی کردند و امیدوارم دیدارهای برگشت به خوبی برگزار شود و جذابیت بیشتری را شاهد باشیم.
وی افزود: تیم های فولاد ، سرجان و ارومیه برنامه ریزی خوبی دارند و ریشه در لیگ ایران دارند. این تیم ها همچنین نسبت به باشگاه وضعیت خوبی دارند.
محمودی گفت: مدیران باشگاه برای کاهش نقل و انتقالات و سایر مصدومیت ها در باشگاه باید ترتیبات خود را افزایش دهند.

دکمه بازگشت به بالا