اقتصادیبرترین های کسب و کارعمومی

بررسی قیمت انواع تلویزیون شهری، ویدئو وال یا تلویزیون تالار

انواع تلویزیون وال

ویدئو وال­ها از نظر کارکرد دارای 3 نوع outdoor و indoorو 3D  هستند. قیمت تلویزیون شهری بر اساس انواع آن متغیر است و از عوامل مختلفی تاثیر می پذیرد.

  • مدل outdoor که همان تلویزیون شهری فضای باز است برای محیط‌هایی مثل پارک، چهارراه، بزرگراه و… استفاده می‌شود. این ویدئو وال ضدآب و ضدضربه است و در محیط‌های بیرونی کاربرد زیادی در حوزه تبلیغات یا اطلاع­رسانی دارد.
  • مدل indoor که با نام معروف است برای محیط‌های سربسته مثل سالن‌های ورزشی یا کنفرانس یا تالار‌های پذیرایی مناسب است و طبق محیط مورد استفاده کاربری­های مختلفی می­تواند داشته باشد.
  • تلویزیون‌های مدل سه‌بعدی یا ویدئو وال 3D جدیدترین نمونه نمایشگر‌های دیجیتال است و در برخی از شهر‌های بزرگ دنیا استفاده می‌شود.

پنل تلویزیون شهری |تلویزیون شهری تالار

اجزای تشکیلدهنده سیستم ویدئو شهری

به نقل از display-innovations.com این نمایشگر‌ها قابلیت کارکرد مداوم دارند و از قطعات مختلفی تشکیل می‌شوند. سیستم تشکیل­دهنده ویدئو وال شامل نمایشگر، پردازشگر و نرم‌افزار است.

در قسمت صفحه­نمایش این سیستم چند نمایشگر مجزا وجود دارد که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و میزان فاصله آن‌ها بسیار کم است. در نتیجه تصویر ایجاد شده توسط آن‌ها یکپارچه است. نمایشگر دارای انواع تکنولوژی‌های مختلف مثل ال سی دی، ال ‌ای دی، مکعب نمایش، سیستم نمایش مخلوط و… است. هر کدام از این صفحه‌نمایش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و از نظر ویژگی‌های رزولوشن، قابلیت اطمینان، روشنایی و هزینه خرید تفاوت دارند.

پردازشگر تصویر

به کنترلر اتصال‌دهنده محتوا به نمایشگر در ویدئو وال پردازشگر می‌گویند. در واقع کنترل صفحه‌نمایش از طریق این دستگاه امکان‌پذیر است. این پردازشگر دارای ورودی‌های فیزیکی خاصی است که امکان استفاده از تمام منابع مثل دوربین، کامپیوتر و… را فراهم می‌کند. از این طریق کاربر می‌تواند انواع دستور‌ها را از طریق نرم‌افزار به پردازشگر بدهد و محتوا از طریق دستگاه به صفحه‌نمایش ویدئو وال ارسال شود. همچنین امکان تنظیم ویژگی‌های مختلف تصویر با استفاده از پردازشگر فراهم می‌شود. علاوه­براین می‌توان در روی صفحه‌نمایش‌های مختلف تشکیل‌دهنده تلویزیون شهری چند تصویر مختلف را نمایش داد یا از حالت تصویر در تصویر استفاده کرد

نرمافزار تخصصی

نرم­افزار به‌عنوان رابط میان پردازشگر و صفحه‌نمایش عمل می‌کند. در نرم‌افزار‌های تلویزیون شهری و ویدئو وال یک پنل کاربری برای هر نمایشگر ایجاد می‌شود که در آن می‌توان منابع محتوا را در دسترس قرارداد. همچنین امکان انتخاب منبع و نمایش آن بر روی تلویزیون از طریق این نرم‌افزار امکان‌پذیر می‌شود. انجام تنظیمات مختلف در تصویر مثل میزان روشنایی، برش، زوم، کنتراست و… نیز از این طریق فراهم می‌شود.

مزیتهای استفاده از تلویزیون وال

مزایای تلویزیون شهری دات پیچ بدون محدودیت سایز بسیار زیاد است و نسبت به تجهیزات پخش تصاویر دیگر بیشتر مورد توجه قرار دارد. هزینه خرید این محصول در مقایسه با مزیت­های آن بسیار مناسب است. شما می­توانید آنلاین را از طریق Kianled پیگیری کنید.

عملکرد بصری مطلوب

وضوح تصویر ایجاد شده در تلویزیون شهری نسبت به سایر نمایشگر‌ها کیفیت فوق‌العاده خوبی دارد و از رزولوشن مناسبی برخوردار است. همچنین پردازشگر این دستگاه قدرت بسیار زیادی نسبت به سایر پردازنده‌ها دارد و به همین دلیل ویدئو وال می‌توانند حجم زیادی از تصاویر را با وضوح بالا نمایش دهد. روشنایی و کنتراست تلویزیون وال نیز در مقایسه با تجهیزات نمایش دیگر بسیار مطلوب است و حساسیت کمتری به منابع نوری دارد. در نتیجه نمایشگر فضای باز در مقابل نور طبیعی نیاز به پوشش یا خاموش‌شدن ندارد و نمایشگر داخل سالن در برابر نور مصنوعی روشنایی و کنتراست بسیار خوبی دارد.

انعطافپذیری بسیار زیاد

ویدئو وال می‌تواند از طریق کنترلر خود انواع محتوا را در فرمت‌های گوناگون اجرا کند و تصاویر مختلف از منابع گوناگون را به‌صورت هم‌زمان روی نمایشگر نشان دهد. علاوه­براین قابلیت نمایش هم‌زمان یک تصویر بر روی تمامی نمایشگر‌ها در این تلویزیون‌ها فراهم شده است. از طریق پردازشگر می‌توان محتوای نمایش را دست‌کاری کرد و تنظیمات مختلفی مثل بزرگ‌نمایی، تغییر ابعاد، امکان نمایش ترتیبی، نمایش خودکار تصویر و…. را اجرا کرد.

تنوع کاربری

از دیگر مزایای این تلویزیون‌های غول‌پیکر می‌توان به قابل‌اعتماد بودن آن‌ها برای استفاده مداوم در کنار کیفیت مطلوب اشاره کرد. میزان حساسیت ویدئو وال در برابر فشار و ضربه بسیار کم است و می‌توان آن را بر روی زمین یا محل‌های رفت‌وآمد نیز نصب کرد. خرید اولیه آن هزینه زیادی برای مصرف‌کنندگان دارد؛ اما هزینه تعمیر و نگهداری آن بسیار کم است و از این نظر بسیار مقرون‌به‌صرفه است. این تلویزیون‌ها محدودیت ابعاد و اشکال ندارند و بر اساس نیاز کاربر به‌صورت مسطح، سه‌بعدی، منحنی یا گردان قابل ‌اجرا هستند و از نظر سایز متناسب با اماکن مورداستفاده و نیاز کاربر تهیه می‌شوند.

کاربردهای اصلی تلویزیون شهری و سیستمهای ویدئو وال

سیستم نمایشگر‌ غول‌پیکر تنوع زیادی دارد و پرکاربرد است. در واقع می‌توان از آن در مراکز مختلف استفاده کرد و در جوامع پیشرفته استفاده از آن رواج زیادی پیدا کرده است. برخی از مهم‌ترین کاربرد‌های این سیستم‌ها شامل دو مورد زیر است.

  • سیستمهای نظارتی: از کاربرد‌های اصلی نمایشگرهای وال در حوزه نظارت می‌توان به استفاده از آن در مراکز کنترل مثل ترافیک، اورژانس، مدیریت بحران، پایانه‌های مترو، فرودگاه‌ها، مراکز نظارتی در مجتمع‌های تجاری و مسکونی، حفاظت مراکز نظامی، سازمان‌ها، مراکز و ارگان‌ها اشاره کرد.
  • سیستمهای تبلیغاتی: از کاربرد‌های این محصول در حوزه تبلیغ یا اطلاع­رسانی می‌توان به استفاده از آن در فرودگاه‌ها، پایانه‌های مسافربری، سالن‌های همایش، مجتمع‌های مختلف تجاری، سالن‌های کنسرت و تالار‌های عروسی، تابلو‌های تبلیغاتی، استادیوم‌ها و مراکز ورزشی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، درمانی و… اشاره کرد.

قابلیتهای ویژه تلویزیون شهری

در دنیای امروز شیوه‌های تبلیغات نوینی برای کسب‌وکارهای مختلف استفاده می‌شود و این روش­ها برای مدیریت هزینه‌های تبلیغات مناسب‌تر هستند. مجموعه Kianled با فروش تلویزیون شهری فروش نمایشگر وال نصب و تعمیر تلویزیون شهری و نمایشگر وال خدمات مختلفی به کاربران خود ارائه می­دهد. علاوه­براین استفاده از این محصول در تبلیغات قابلیت‌های زیادی برای کاربران خود فراهم می‌کنند. از جمله:

  • مقاومت زیاد در برابر موقعیت‌های جوی نامناسب
  • امکان پخش فرمت‌های مختلف صوتی و تصویری با کیفیت‌های گوناگون
  • داشتن طول عمر زیاد و مصرف انرژی بهینه
  • امکان راه‌اندازی و طراحی به‌صورت نامحدود
  • ایجاد زاویه دید مناسب جهت انجام تبلیغات در محیط‌های مختلف
  • داشتن اتصالات با ایمنی بسیار بالا
  • میزان زیاد بازدهی کسب‌وکارها
  • عمر مفید برای استفاده طولانی‌مدت
  • برخورداری از قابلیت چیدمان به‌صورت منظم یا نامنظم
  • امکان نصب آن در حالت‌های گوناگون
  • امکان استفاده آسان و کاربرپسند
  • رزولوشن بسیار بالا
  • برخورداری از قابلیت پخش تصویر در کیفیت‌های مختلف

اجرای پروژه ویدئو وال توسط شرکتهای حرفهای

باتوجه‌به کاربرد‌های گسترده نمایشگرهای دیجیتال کاربران بسیاری به­دنبال تهیه این محصول هستند که شما می­توانید از طریق اولین فروشنده تلویزیون شهری در کیش خرید کنید. اجرای این پروژه به ظاهر کار سختی نیست و از طریق برخی محاسبات و زیرساخت‌ها به‌سادگی انجام می‌شود. اما باید بدانید اگر اجرای این مانیتورهای بزرگ توسط افراد ماهر و متخصص انجام نشود نتیجه نهایی کار شما مطلوب نخواهد بود و ممکن است هزینه‌های شما از بین بروند.

بنابراین، باید از مجموعه‌های معتبر در این زمینه کمک بگیرید تا از اجرای اصولی و کیفیت کار آن مطمئن باشید. هنگام نصب ویدئو وال باید عوامل مختلفی مثل محل نصب تلویزیون، کارکرد و هدف استفاده آن، تکنولوژی مورد استفاده و قابلیت‌های نگهداری آسان آن بررسی شود. شما می‌توانید تصاویر پروژه تلویزیون شهری و ویدئو وال اجرا شده توسط کیان ال ‌ای دی را مشاهده کنید و از کیفیت کار این مجموعه اطمینان پیدا کنید. همچنین برای سفارش تلویزیون وال می­توانید به تولیدکننده تلویزیون شهری یعنی Kianled مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا