علمی و پزشکی

بروزرسانی تلگرام با قابلیت‌های عجیبی همراه شد

کابل آخرین آپدیت خود را برای سال 2022 منتشر کرده است که شامل ویژگی های جالبی مانند محو کردن عکس ها و فیلم ها، ابزاری جدید برای پاک کردن کش، ابزارهای جدید ترسیم و پنهان کردن اعضای گروه است. در اینجا نگاهی به ویژگی ها داریم آخرین آپدیت تلگرام پرتاب می کنیم

آخرین امکانات آپدیت تلگرام

در یک آپدیت جدید تلگرام ما با بسیاری از ویژگی های جدید روبرو هستیم که می تواند برای کاربران مفید باشد.

برای جلوگیری از خراب شدن فایل های رسانه ای را محو یا مخفی کنید

فایل های رسانه ای را در آخرین آپدیت تلگرام محو یا مخفی کنید

تلگرام از فرمت اسپویل برای پیامک پشتیبانی می کند و اکنون این قابلیت در فایل های رسانه ای است. می توانید عکس ها و فیلم ها را به صورت لایه ای محو کنید تا محتوا در نگاه اول قابل مشاهده نباشد. با لمس این فایل کاربر می تواند محتوای آن را مشاهده کند. برای استفاده از این قابلیت کافی است در منوی مربوطه گزینه «Hide with Spoiler» را انتخاب کنید.

ابزار جدید برای تمیز کردن حافظه داخلی

ابزار جدید پاکسازی حافظه داخلی در آپدیت جدید تلگرام

مدت هاست که تلگرام امکان تخلیه حافظه داخلی دستگاه را در اختیار کاربران قرار داده است. با اشاره به پارتیشن کش، این کار را می توان به صورت دستی انجام داد یا فایل های استفاده نشده پس از مدت زمان مشخصی به طور خودکار حذف می شوند. حال در آخرین آپدیت تلگرام ابزار جدیدی برای کاربران در نظر گرفته شده است.

با استفاده از این ابزار، کاربران می توانند تنظیمات حذف خودکار جداگانه را به اکانت تلگرام خود اضافه کنند. در واقع می توانید این کار را برای چت های خصوصی، گروه ها، کانال ها و البته چت های خاص جداگانه انجام دهید. این ابزار یک نمودار دایره ای در اختیار کاربر قرار می دهد و شامل بخش های مختلفی برای انواع مختلف فایل می باشد.

به گفته تلگرام، با این آپدیت، کاربران iOS می توانند سریعتر از قبل به حجم فایل یا کش این پیام رسان دسترسی داشته باشند.

ابزارهای طراحی و متن جدید

ابزارهای جدید نقاشی و متن در جدیدترین آپدیت تلگرام

در این آپدیت، تلگرام ابزارهای جدید نقاشی و متن را در خود جای داده است. اکنون اندازه تصویر به صورت پویا بر اساس سرعت ترسیم کاربر تغییر می کند و خطوط نیز شفاف می شوند. ما همچنین یک ابزار تاری جدید داریم.

در آخرین آپدیت تلگرام، هنگام نوشتن متن روی عکس یا فیلم، امکان تغییر اندازه، فونت و پس زمینه آنها وجود دارد. همچنین می توانید ایموجی های متحرک را به آن اضافه کنید. قابلیتی که در دسترس همه کاربران است، نه فقط مشترکین ممتاز.

برای افزودن سریع شکل هایی مانند مربع، دایره، ستاره یا حباب های چت، روی گزینه + کلیک کنید. کاربران همچنین می توانند آن را با رنگ مورد نظر پر کنند یا با لمس طولانی مدت سطح، همه چیز را پاک کنند.

عکس پروفایل مخاطبین

عکس پروفایل مخاطبین در آپدیت تلگرام

در آپدیت جدید تلگرام، می توانید عکس ها را برای مخاطبین خود هنگام ویرایش انتخاب کنید. عکسی که فقط در پروفایل آنها می بینید. البته شما می توانید این تصویر را به دیگران پیشنهاد دهید و آنها نیز همان تصویر را برای مخاطبان هدف شما انتخاب خواهند کرد. برای تغییر تصویر نمایه مخاطبین خود، به نمایه بروید، روی ویرایش کلیک کنید و سپس تنظیم تصویر برای یا پیشنهاد تصویر برای را انتخاب کنید.

تصاویر نمایه عمومی

تصاویر پروفایل عمومی در آپدیت جدید تلگرام

اگر می خواهید فقط افراد خاصی بتوانند تصاویر نمایه شما را ببینند، می توانید یک عکس نمایه عمومی برای دیگران تنظیم کنید. همچنین می توانید آن را طوری بسازید که فقط افراد خاصی بتوانند عکس نمایه شما را ببینند.

اعضای گروه را مخفی کنید

مخفی کردن اعضای گروه در آپدیت تلگرام

در آخرین آپدیت تلگرام، ادمین های گروه های بالای 100 عضو می توانند لیست اعضای گروه را مخفی کنند. با این کار اگر کاربر در گروه پیامی ارسال نکند، فقط ادمین متوجه حضور آنها در گروه می شود.

در آخرین آپدیت تلگرام علاوه بر امکانات فوق، قابلیت های دیگری نیز به این پیام رسان اضافه شده است. این ویژگی‌ها شامل انیمیشن‌های جدید در نسخه اندروید، ایموجی‌های متحرک جدید برای کاربران سرویس‌های پرمیوم و ایموجی‌های تعاملی جدید است.

227227

دکمه بازگشت به بالا