علمی و پزشکی

قابلیت جدید اینستاگرام برای پولدار شدن اینفلوئنسرها:امکان جایزه بگیری!

متا (فیسبوک سابق) رسما تایید کرد که در حال آزمایش ابزار جدیدی به نام “هدایا” برای اینستاگرام است که در آن کاربران می توانند از حساب های خود در قالب هدایا قدردانی کنند و حتی کمک مالی کنند.

ویژگی جدید اینستاگرام برای اینفلوئنسرها برای کسب درآمد

گاهی اوقات برخی از کاربران علاوه بر لایک کردن برخی از پست ها، تمایل دارند از صفحات مورد نظر خود پشتیبانی کرده و حتی هزینه آن را پرداخت کنند. اینستاگرام این نیاز را برای برخی از کاربران برطرف کرده است و در حال آزمایش ابزار جدیدی به نام Gifts به صورت داخلی است تا امکان هدیه دادن به صورت پولی را فراهم کند. پیش از این، اخباری مبنی بر تلاش اینستاگرام برای توسعه ابزار هدیه منتشر شده بود و اکنون متا تست داخلی این ابزار را تایید کرده است که نشان می دهد این شرکت به طور رسمی روی چنین قابلیتی کار می کند.

اینستاگرام به قابلیت هدیه مجهز می شود

به گفته سخنگوی متا، این شرکت در حال حاضر در حال آزمایش این ویژگی به صورت داخلی است. اگرچه به نظر می رسد برنامه هدیه در حال توسعه است، نمونه اولیه در حال آزمایش است. این ویژگی اولین بار توسط الساندرو پالوزی توسعه دهنده موبایل در ماه جولای گزارش شد. بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط این اینسایدر، دکمه ای در پایین منو به نام Grade Content در اینستاگرام اضافه می شود تا کاربران بتوانند اکانت مورد نظر را از روی آن درجه بندی کنند. حدود یک ماه بعد، همان اینسایدر اعلام کرد که این قابلیت توسعه یافته و نام آن را به Gifts تغییر داد.

بیشتر بخوانید: نقص اصلی آیفون 14 چند روز قبل از عرضه جهانی فاش شد

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این ویژگی وجود ندارد. اما با توجه به سایر پلتفرم‌های دارای گزینه‌های هدیه، انتظار می‌رود این ویژگی شرایطی را برای کمک‌ها و هدایا فراهم کند.

در حال حاضر، تیک توک، بزرگترین رقیب اینستاگرام، ویژگی مشابهی به نام Gifts دارد تا کاربران بتوانند به حساب خود هدیه بدهند. اینستاگرام نیز ممکن است سعی کند این ویژگی را برای پلتفرم خود فعال کند و حتی آن را به یک ویژگی درآمدزایی تبدیل کند.

دکمه بازگشت به بالا