برترین های کسب و کارعمومی

چگونه تمامی تصاویر خود را از اینستاگرام دانلود کنیم؟

اینستاگرام به کاربران اجازه نمی‌دهد به صورت مستقیم عکس، فیلم و استوری‌ها را دانلود کنند و برای دانلود پست و استوری اینستاگرام، باید از روش‌های غیرمستقیم برای دانلود از اینستاگرام کمک بگیرند.در مقاله امروز روش‌های مختلف دانلود از اینستاگرام را به شما معرفی کرده‌ایم. در صورتی که شما هم تمایل دارید نحوه دانلود از اینستاگرام را یاد بگیرید و محتواهای مورد علاقه خود را خیلی راحت دانلود کنید، کافی است تا پایان این مقاله به ما همراه شوید.البته کافی است ویدیوی کوتاه زیر را ببینید که سریع‌ترین راه دانلود از اینستاگرام را به شما معرفی کرده‌ایم:

روش‌های دانلود از اینستاگرام با دستگاه‌های مختلف

خوشبختانه وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و ربات‌های تلگرامی مختلفی برای دانلود عکس و ویدیو از اینستاگرام طراحی و به بازار عرضه شده است که در ادامه با چند مورد از آن‌ها آشنا خواهیم شد:

شیوه دانلود از اینستاگرام با استفاده از رایانه شخصی

اگر می‌خواهید با استفاده از کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ، عکس، ویدیو یا استوری از اینستاگرام دانلود کنید، وب‌سایت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. مزیت این وب‌سایت‌ها این است که دانلود کردن با استفاده از آن‌ها خیلی راحت است و از طرفی دانلود را خیلی سریع انجام می‌دهند.نکته‌ دیگر اینکه وب‌سایت‌های مختلفی که برای دانلود از اینستاگرام طراحی شده، فقط مخصوص کامپیوتر نیستند و با استفاده از گوشی هوشمند خودتان هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه به معرفی چند وب‌سایت خوب و کاربردی می‌پردازیم:

سایت دانلودگرام، دانلود عکس، ویدیو و استوری را برای شما خیلی راحت کرده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لینک مربوط به محتوای خود را از اینستاگرام کپی کنید.برای کپی کردن لینک محتوا، ابتدا وارد پلتفرم اینستاگرام شوید، به پست یا استوری مورد نظر خود بروید. در بالای سمت راست آن محتوا (در کامپیوتر، سمت راست است ولی در اپلیکیشن اینستاگرام، در بالای سمت چپ پست قرار دارد) یک نشان سه نقطه وجود دارد، روی آن کلیک کنید.اکنون منوی زیر ظاهر می‌شود که از این منو باید روی گزینه «Copy Link» کلیک کنید. با این کار لینک مربوط به تصویر یا ویدیو کپی می‌شود.

روش دانلود از این سایت هم دقیقاً مثل دانلودگرام است؛ یعنی کافی است لینک محتوای مورد نظر را در کادر موجود در این سایت قرار دهید. مزیت این است که امکان دانلود محتوای اینستاگرامی با کیفیت‌های مختلف را فراهم می‌کند.سایت یکی از بهترین وب‌سایت‌هایی که برای دانلود از اینستاگرام طراحی شده و خدمات مختلفی را به صورت کاملاً رایگان به کاربران خودش ارائه می‌دهد. این خدمات عبارت است از:

برای دانلود از اینستاگرام با استفاده از سایت الو اینستاگرام، کافی است ابتدا لینک محتوای مورد نظر خود را از اینستاگرام کپی کنید و سپس بسته به نوع محتوا وارد بخش مربوطه در این سایت شوید و تصویر، ویدیو، IGTV یا استوری را دانلود کنید.

برنامه ذخیره عکس اینستاگرام |بهترین سایت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

نحوه دانلود از اینستاگرام با استفاده از گوشی اندروید و آیفون

برای دانلود از اینستاگرام با استفاده از گوشی اندروید و آیفون می‌توانید از وب‌سایت‌هایی که معرفی کردیم استفاده کنیم. البته یک سری اپلیکیشن خوب هم در این زمینه وجود دارد که در ادامه معرفی می‌کنیم:پس از نصب این برنامه روی گوشی، آن را راه اندازی کنید. ابتدا لازم است وارد حساب اینستاگرام خود شوید. اکنون سراغ محتوای مورد نظر خود بروید. در سمت راست پایین صفحه، آیکون مربوط به دانلود قرار داده شده است. باید روی این آیکون بزنید تا تصویر یا ویدیو برای دانلود آماده شود.

اپلیکیشن این سیور هم از آن دسته برنامه‌های خوب برای دانلود از اینستاگرام است که کلیه محتواهای موجود در اینستاگرام را با استفاده از آن می‌شود دانلود است. برای استفاده از این برنامه، ابتدا روی لینک‌های زیر کلیک کنید تا بتوانید اپلیکیشن را دانلود کنید:

دانلود با استفاده از این برنامه هم راحت است. کافی است لینک محتوای اینستاگرامی مورد علاقه خود را در این کادر قرار دهید تا دانلود انجام شود.دانلود از اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن واقعاً آسان است ولی متأسفانه این برنامه صرفاً برای سیستم عامل اندروید به بازار عرضه شده است. برای دانلود تصویر یا ویدیو از طریق این اپلیکیشن، کافی است آدرس محتوا را کپی کنید، در کادر این اپلیکیشن قرار دهید و دکمه دانلود را بزنید.

ذخیره محتوا در خود اینستاگرام

در پایین سمت چپ هر پست در اینستاگرام یک آیکون به شکل ربان وجود دارد. با کلیک روی آن، پست‌ها در یک مجموعه خصوصی در اینستاگرامتان (نه در حافظه موبایلتان) ذخیره می‌شود. البته فقط خودتان می‌توانید پست‌های ذخیره را ببینید و برای دوباره دیدن آن باید به اینستاگرام وارد شوید.این قابلیت باعث می‌شود تا حافظه گوشی شما با حجم تصاویر و ویدیوهای دانلودشده پر نشود اما اگر صاحب عکس مورد نظر آن را پاک و یا صفحه خود را از دسترس خارج کند، شما هم دیگر به آن محتوا دسترسی نخواهید داشت.

ذخیره کردن تمامی تصاویر پروفایل اینستاگرام خود از طریق سایت

حال وارد پروفایل و حساب کاربری خود شوید. دقت داشته باشید که اگر سایت مقصد از شما درخواست‌های دسترسی عجیبی کرد به هیچ وجه با آن‌ها موافقت نکرده و ترجیحا از سایت دیگری استفاده کنید. در برخی از شرایط دیده شده که افراد با استفاده از این سایت‌ها دچار اختلال عملکرد حساب کاربری خود شده‌اند و اقداماتی همچون درخواست دنبال کردن، لایک کردن و … به طور اتوماتیک و بدون دخالت آن‌ها انجام شده است. بنابراین بدین منظور از سایت‌های قابل اطمینانی نظیر FrostBox استفاده کنید.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم با چند مورد از بهترین و کارآمدترین روش‌های دانلود از اینستاگرام و نحوه خرید ذخیره پست اینستاگرام  آشنا شویم. در صورتی که این مقاله برای شما مفید و ارزشمند بود، پیشنهاد می‌شود مقاله را مطالعه کنید.آیا شما هم تجربه دانلود از اینستاگرام را دارید؟ از نظر شما بهترین و سریع‌ترین راه برای دانلود تصویر یا ویدیو از اینستاگرام چیست؟ لطفاً نظرها و پیشنهادهای خود را با ما و سایر همراهان دیدوگرام در بخش نظرات (زیر همین مقاله) به اشتراک بگذاریددر صورتیکه در مورد این مطلب سوال یا مشکلی دارید کارشناسان  ما بصورت شبانه روزی پاسخگوی شما می باشند. کافیست شماره زیر را با تلفن ثابت و بدون پیش شماره، شماره گیری نمایید .

اینستاگرام هم اکنون یکی از پرطرفدارترین و پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی موجود محسوب می‌شود که به ویژه در بین ما ایرانی‌ها بسیار محبوب است. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و محلی به منظور اشتراک‌گذاری تصاویر به شمار می‌رود. اپلیکیشن اینستاگرام هم ویژگی‌های خاص خود را دارد. یکی از ویژگی‌های خاص این اپلیکیشن مربوط به عدم وجود گزینه ذخیره‌سازی تصاویر اشتراک‌گذاری شده است!

دکمه بازگشت به بالا