عمومی

راهنمای خرید لایک و فالوور واقعی اینستاگرام از دیجی فالوور

پس پیش از انجام هر کاری تحقیقات جامع را فراموش نکنید تا هزینه ای که برای این کار می کنید به منزله ی سرمایه گذاری باشد نه اتلاف پول. پس این کار را می توانید به چشم یک سرمایه گذاری نگاه کنید تا هزینه. پس برای رفع این مشکل بهترین کار ممکن این است که وقتی اقدام به خرید فالوور ایرانی اینستاگرام میکنید حتما در کنار آن از خرید فالوور لایک زن غافل نشوید تا کفه ی ترازو برای هر دو طرف یکسان بوده و تعادل صفحه تان بهم نخورد. در این روز ها خرید فالوور اینستاگرام برای پیشرفت، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

حتماً دقت کنید وبسایتی که برای خرید فالوور اینستاگرام انتخاب میکنید، سفارشات خرید فالوور شما را با دقت و توجه بررسی کرده و فالوورهای واقعی و اکتیو که در اینستاگرام حساب کاربری فعال دارند را برای شما ثبت کند. امروزه با توجه به پیشرفت فراوانی که دنیای مجازی کرده است، تعداد کسب و کارهای آنلاین نیز گسترش یافته است و همین امر باعث شده است که افراد به دنبال فالو کردن پیجها و کسب و کارهایی باشند که فالوورهای فراوانی دارند. قطعا با توجه به بخش قبلی، مقداری ناامیدی برای خرید فالوور اینستاگرام در ذهن شما ایجاد شده است؛ اما بهتر است این ناامیدی را از خود دور کنید؛ چرا که خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش ممکن می باشد.

طبیعتا بعد از خرید فالوور اینستاگرام شما توقع دارید که آمار پست ها، بهبود یابند؛ به طور معمول اگر فالوور فیک خریداری کرده باشید، آمار پست های شما نظیر لایک ها، ویو و کامنت ها، بهبود پیدا نمی کنند؛ در چنین شرایطی شما به راحتی هر چه تمام تر می توانید از وجود فالوور فیک در پیج خود مطلع شوید. برای افزایش فالوور در اینستاگرام، می توانید از ترفند های طبیعی ولی زمان بر در این برنامه استفاده کنید؛ در مقابل قادر هستید از سایت مای ممبر، اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید. خرید ممبر اینستاگرام به صورت فالوور لایک زن را چگونه می توان انجام داد؟ در نتیجه بزرگترین مزیت خرید فالوور ایرانی اینستاگرام را می توان افزایش اعتبار صفحه ی کاری مورد نظر به شمار آورد.

افزایش فالوور اینستاگرام، به معنی افزایش اعتبار و محبوبیت پیج و در نتیجه تاثیرگذاری و گسترش بیشتر محتوای آن است. همین امر سبب می شود تعداد دنبال کننده های شما به یکبار کاهش چشمگیری پیدا کرده و این امر به هیچ عنوان برای وجهه ی صفحه مناسب نیست و حتی ممکن است به قیمت از دست دادن دنبال کننده های واقعی صفحه و نیز از دست دادن اعتبار آن شود. از آنجایی که هیچ چیز بصورت مطلق کلاهبرداری یا واقعی نیست از ابراز نظر یک جانبه در مورد این سایت ها خودداری میکنیم اما ذکر چند نکته خالی از لطف نیست.

مزیت افزایش فالوور اینستاگرام صورت فیک این است که می توان در مدت زمانی کوتاه ( مثلا یک روز ) تعداد بسیار زیادی فالوور اینستاگرام ( مثلا ۱۰ هزار فالوور ) را به صفحه مورد نظر اضافه کرد. یکی از مزیت های داشتن تعداد زیادی دنبال کننده آن است که افراد حس می کنند صفحه ی شما صفحه ای معتبر بوده و می توان به آن اعتماد کرد. خرید دنبال کننده های غیرواقعی و فیک کاری نداشته و ارزان تر هم هست اما قطعا نتیجه ای برای شما در بر نداشته و نمی تواند کمکی به رونق کارتان کند.

همچنین همانطور که گفته شد در معرض گیرهای الگوریتم اینستاگرام هم قرار نمی گیرید و به این علت که این دنبال کننده ها ایرانی و واقعی هستند می توانند میزان فروش شما را هم افزایش دهند. با توجه به این که فالوورهای واقعی ایرانی همانطور که از نام آنها پیدا است در ایران قرار دارند قادر هستند تا خیلی خوب برای پیشرفت صفحه تان عمل نموده و نتیجه های خوبی به وجود آورند. دوم فالوور خارجی که هر فرد خارج از ایران خارجی محسوب می شود و این به پیج های رو به رشد و افرادی که محصول خارجی دارند توصیه میشود.

خرید فالوور اینستاگرام چه مزایایی برای پیج ما در پیش دارد؟ پس خرید فالوور اینستاگرام میتواند برای شما درآمد زایی هم بکند. برای این که بتوانید کسب و کار اینترنتی خود در بستر اینستاگرام را بهبود ببخشید و درآمد هایتان را افزایش دهید راه های مختلفی وجود دارد. پیشرفت در اینستاگرام در این روز ها، به سادگی امکان پذیر نیست؛ در اینستاگرام برای این که به درآمد های نسبتا مناسبی برسید، باید اقدام به جذب فالوور کنید.

یکی از عیب هایی که این موضوع می تواند داشته باشد و صفحه تان را دچار مشکل کند این است که اگر شما برای خرید فالوور واقعی اقدام نکنید و از دنبال کننده های فیک بهره بگیرید پس از مدتی اینستاگرام به وسیله ی الگوریتم هایی که در اختیار دارد می تواند آنها را شناسایی کرده و از صفحه تان پاک کند. وقتی شما به عنوان خریدار هستید می بایست با انجام تحقیقات و بررسی های لازم در مورد این سایت ها و بازدهی که آنها داشته اند بهترین آنها را برای خرید فالوور ایرانی اینستاگرام انتخاب نموده و از خدمات خاصی که این سایت به شما ارائه می دهد بهره مند شوید.

دکمه بازگشت به بالا