ورزشی

به تعویق انداختن جام حذفی آسیا مورد توجه تیم ملی فوتسال بانوان قرار دارد.


طبق این گزارش شفافشهناز یاری ، مدیر تیم ملی فوتسال بانوان گفت: “جام ملتهای آسیا که قرار بود در ماه ژوئیه امسال برگزار شود ، به تعویق افتاده است ، اما هنوز به طور رسمی اعلام نشده است و تاریخ جدید رقابت هنوز مشخص نشده است. “

وی به لغو بازی های جهانی روسیه و بازی های دانشجویی اشاره کرد و افزود: قرار بود بازی های جهانی دانشجویی از اول ماه مه در بلژیک برگزار شود و تیم ملی که بازی دوستانه ای نداشت ، به جای روسیه به روسیه برود. مسابقات دوستانه Corona لغو شد و سفر ما به روسیه به تعویق افتاد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با اعلام اینکه منتظر لحظه جدید جام ملت های آسیا است ، اظهار کرد: قطعاً جام ملت های آسیا به تعویق می افتد و تیم ملی در این دوره فقط آموزش های فردی را برگزار خواهد کرد. این بدان معناست که بازیکنان مختلف طبق این شرایط برنامه های تمرینی مختلفی را دریافت می کنند. به عبارت دیگر ، برخی مصدومیت جدی دارند و تمرین آنها با سایر بازیکنانی که مصدوم نشده اند و در لیگ حضور داشته اند متفاوت است. این بدان معنی است که همه بازیکنان تحت کنترل کادر فنی هستند.

وی بر لزوم تغییر شرایط ملی شرایط فعلی تأکید کرد و ادامه داد: ما باید هرچه سریعتر این وضعیت را برطرف کنیم ، زیرا آنها فقط نباید در خانه آموزش ببینند. این نوع تمرین ها به آماده سازی انفرادی آنها کمک می کند ، در حالی که ما نیاز به کار توپ و گروهی داریم.

یاری در پایان گفت: “تعویق جام ملت های آسیا به نفع ما و سایر تیمهای شرکت کننده است و البته این برای تیم ما بسیار بهتر است زیرا بسیاری از مسابقات دوستانه ما لغو شده اند.” البته عقب افتادن در این رقابت می تواند به ما کمک کند. از طرف دیگر ما منتظر اعلام لحظه جدید این مسابقات هستیم که هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.


این مقاله طبق سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، لذا مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده منابع اصلی بوده و وب سایت دیباروز هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا