بین الملل

به وزیر ورزش ترکیه مشاوره اشتباه داده بودند

برنده مدال طلا در بازی های کشورهای اسلامی:

پاکمان گفت: توصیه های اشتباهی به وزیر ورزش ترکیه کردند زیرا سطح آنها در شمشیربازی، کشتی، والیبال و وزنه برداری به ما نمی خورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی پاکمان پس از کسب مدال طلای تیم ملی در مسابقات کشورهای اسلامی گفت: می‌خواهیم ثابت کنیم شکست در مصر فقط یک تصادف بود و بسیار هیجان‌زده بودیم که آنها را در زمین خودشان شکست دادیم و خوشبختانه این اتفاق افتاد. . البته این نتیجه چیزی از مهارت های فنی آنها کم نمی کند زیرا در جام ملت های اروپا تیم های بزرگی از جمله فرانسه و ایتالیا را شکست دادند و در اروپا سوم شدند.

وی افزود: در مسابقات جهانی هم توانستند ما را شکست دهند و هم تیم خوب رومانی را شکست دهند. با وجود باخت به ما، باید بگویم آنها تیم قابل احترامی هستند. حتی در آخرین دیدار انفرادی نماینده آنها موفق به برتری من شد.

کاپیتان تیم ملی الصابر: ما انگیزه زیادی داشتیم تا ثابت کنیم باخت به این تیم در مصر فقط یک تصادف بود. آنچه مشخص است این است که تیم ما بسیار بزرگ است و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. ما باید به آن برسیم، از جمله کسب مدال در المپیک و مسابقات جهانی که امیدوارم برای ما هم اتفاق بیفتد.

باکمن با ابراز خوشحالی از کسب این مدال گفت: اول از همه این مدال را به مربیان و کسانی می دهیم که برای ما زحمت کشیدند و ناعادلانه قضاوت شدند. خدا را شکر مدال گرفتیم و این مدال را به همه بزرگان این رشته تقدیم می کنم.

وی در پایان در خصوص خروج غم انگیز وزیر ورزش ترکیه از سالن مسابقات چنین پاسخ داد: توصیه های اشتباهی به وزیر ورزش ترکیه کردند زیرا سطح آنها در شمشیربازی و همچنین کشتی، والیبال و والیبال برای ما مناسب نیست. وزنه برداری.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا