برترین های کسب و کارعمومی

تاریخچه ساعت دیزل

برند دیزل مدت هاست که به عنوان نامی آشنا در صنعت مد و فشن شناخته می شود. در سال 1978 و توسط Renzo Rosso بنیانگذاری شد.ریشه های برند دیزل به ایتالیا برمی گردد و به دلیل سبک خود در مورد کفش و لوازم جانبی و لباس به شهرت بین المللی رسیده است. تحت نظر شرکت Fossil Group Inc.، دیزل در زمینه ساعت های مچی نیز نیز به برندی معتبر بدل شده است. ساعت‌های دیزل به طور کلی برای جوانان طراحی و ساخته می‌شوند و خلاقیت در سبک طراحی ساعت های دیزل از ویژگی های بارز آن است.

به عنوان یک برند ساعت مچی فشن، ویژگی اصلی ساعت های دیزل ادغام زیبایی شناسی و مد روز در طرح های ساعت خود است. خرید ساعت دیزل ، نشان دهنده سلیقه و استایل مدرن شماست و می‌تواند به شخصیت شما جلوه ویژه‌ای ببخشد . این برند به دلیل گنجاندن فرهنگ شهری در سبک های خود شناخته شده است و این عاملی است که باعث جذب خریدارانی از از نسل هزاره شده است. او با داشتن رویای کسب و کار خود تصمیم به ترک کمپانی گرفت. این ایده یکی از بنیادی ترین ارزش‌های این برند بود و تا سال 2013، این شرکت بیش از 100 میلیون شلوار جین را از زمان تأسیس شرکت به فروش رسانده است.

به غیر از نکته بیان شده، دیزل تمایل دارد به جای پیروی از ترند و گرایش های جاری مد، خود ترند های های مخصوص به خود را ایجاد کند، برای بسیاری از خریدارانی که به دنبال طراحی های منحصر به فرد هستند، جذاب است. همراه با تجهیز ساعت ها با آخرین فناوری و نوآوری ها، دیزل با سبک های کلاسیک و منحصر به فرد خود برای محصولاتی برای طبف گسترده ای از سلیقه و سبک ها ارایه می دهد. درحالی که طراحی و ظاهر ساعت در انتخاب آن نقش زیادی دارد اما نباید از کیفیت آن نیز چشم پوشی کرد. برای اینکه بدانید آیا ساعت‌های دیزل ارزش خرید و این همه هیاهو را دارند یا خیر ادامه مطلب را از دست ندهید.

تاریخچه برند دیزل

رنزو روسو، رئیس و بنیانگذار دیزل، در بروگینه در ونتو، ایتالیا چشم به جهان گشود. والدین وی کشاورز بودند، و با دیدن سختی و مشقت کشاورزی، روسو مشتاق بود دست به کاری متفاوت بزند. او در سال 1970 تحصیل در رشته نساجی صنعتی را آغاز کرد و در سن 15 سالگی، شلوار جینی را با طراحی خود تولید کرد. او از چرخ خیاطی مادرش برای ساخت مدل‌های مختلف شلوار جین استفاده می کرد و شلوار های جین را در نهایت به دوستان خود میفروخت و خود نیز آن ها را می پوشید.

روسو در سال 1973 تحصیل در رشته اقتصاد در دانشگاه ونیز را شروع کرد، اما مدتی بعد ترک تحصیل کرد و به عنوان مدیر تولید کمپانی ایتالیایی  Moltexاستخدام شد که شلوار برای مارک های مختلف لباس می ساخت. در دو سال اول حضور روسو در شرکت، او موفق شد تولید را افزایش دهد و کمپانی به سرعت رشد کرد. گلداشمید، رئیس شرکت مادر Moltex، برای ترغیب روسو به ماندن در کمپانی مولتکس، به او پیشنهاد مالکیت 40 درصد از سهام شرکت را داد و موافقت کرد که یک شرکت جدید را نیز به آن اضافه می کند. بدین ترتیب دیزل متولد شد.

نام تجاری دیزل، توسط گلدشمید و روسو انتخاب شد. در آن برهه از زمان، روغن دیزل به عنوان منبع سوخت جایگزین در طول بحران نفت در نظر گرفته می شد و در نامگذاری این برند از این موضوع الهام گرفته شده است. این برند حامل این پیام بود که برند آنها جایگزینی برای برندهای محبوب‌تر لباس‌های غیررسمی در آن زمان خواهد بود. همچنین به اعتقاد روسو، کلمه دیزل دارای این معنی است که صنعت مد توسط مرز های جغرافیایی در دنیا مرز بندی نمی شود بلکه سبک زندگی مردم است که اهمیت بیشتری دارد.

مجموعه ساعت های دیزل

اگر به وب‌سایت دیزل سری بزنید، ساعت‌ های مچی و ساعت‌های هوشمند در دسترس هستند. ساعت‌های هوشمند این برند به دسته های مختلفی تقسیم می شوند، ساعت‌های هوشمند محوری و ساعت‌های هوشمند فادلیت از جمله آن ها هستند. تعداد زیادی ساعت در زیر مجموعه‌های مختلف وجود دارد، بنابراین برای اطلاع از انواع ساعت های دیزل به خواندن متن ادامه دهید. ساعت های کلاسیک دیزل شامل ساعت های آنالوگ و دیجیتال می شوند. یکی از ساده‌ترین مدل‌های آن‌ها، ساعت سیلیکونی دیجیتال قطعه ای است که دارای بند سیلیکونی فشرده و همچنین صفحه نمایش منفی است. این ساعت های دارای طراحی آینده نگر در رنگ‌های مختلف هستند که با هر لباس شیکی متناسب باشند.

ساعت های دیزل را از کجا تهیه کنیم؟

دیزل فروشگاه آنلاین رسمی دارد که می توانید آخرین مدل های ساعت آنها را مشاهده و خریداری کنید. تقریبا همه ویژگی های هر ساعت مچی، در زیر هر محصول ذکر شده است. اگر در وب سایت ثبت نام کنید، 10٪ تخفیف برای اولین سفارش خود نیز دریافت خواهید کرد. همچنین می‌توانید از فروشگاه‌های فیزیکی آنها که در مکان‌های متعددی در سراسر جهان حضور دارند، از نزدیک دیدن کنید. همچنین فروشندگان دیگر مانند اشرافی نیز به صورت انلاین را ارائه می دهند، و شما می توانید ساعت را از فروشنده ای خریداری کنید که با توجه به محل خود کمترین هزینه ارسال و حمل و نقل را داشته باشد. پلتفرم‌های انلاین نظرات واقعی کاربران را نیز ارائه می‌کنند، بنابراین می‌توانید قبل از خرید، نظر دیگران را مطالعه کنید.

آیا ساعت های برند دیزل انتخاب خوبی هستند؟

برند دیزل بدون شک در صنعت مد نامی برای خود دست و پا کرده است. نه تنها در ایتالیا شناخته شد، بلکه راه خود را به ایالات متحده و سایر نقاط جهان باز کرده است. اگر برند محصولی که استفاده می کنید برایتان مهم است، دیزل، به عنوان یک برند، به دلیل طیف گسترده ای از محصولاتی که در سراسر جهان تولید می کنند، به راحتی به چشم خواهد آمد. با این حال، اگر موتور ساعت، عملکرد، و قدمت و اعتبار در صنعت ساعت سازی برایتان اهمیتی دارد، واضح است که ساعت های دیزل برای شما مناسب نیستند.

گارانتی محصولات دیزل

ساعت های دیزل از تاریخ خرید دارای 2 سال گارانتی می باشند و هر گونه نقص در ساخت و همچنین مواد به کار رفته در ساعت است. برای واجد شرایط بودن استفاده از گارانتی، مشتریان باید دفترچه گارانتی به همراه مهر فروشنده یا رسید رسمی خرید را داشته باشند. اگر در صورت استفاده عادی از ساعت معیوب بودن آن اثبات شود، ساعت به طور رایگان تعمیر یا تعویض می شود. اما در مورد تعویض ساعت، برند دیزل جایگزینی ساعت شما را با با همان مدل قبلی تضمین نمی کند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا