تافل هوم ادیشن تضمینی

اگر زمان کافی برای مطالعه زبان ندارید یا نیاز به کسب نمره بسیار بالا دارید، آزمون تافل تضمینی ما به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن نمره خود را دریافت کنید و پس از گرفتن نتیجه، هزینه آزمون را پرداخت کنید. بنابراین برای جزئیات بیشتر با ما تماس بگیرید.

هوش مصنوعی

آزمون تافل یکی از محبوب ترین آزمون های زبان انگلیسی است که بیش از 10000 دانشگاه، مدرسه و سازمان پذیرفته شده اند. این آزمون به عنوان یک استاندارد بین المللی برای ارزیابی مهارت های زبان انگلیسی استفاده می شود و برای پذیرش دانشجویان در دانشگاه ها و موسسات آموزشی بین المللی و همچنین فرصت های بین المللی بسیار مهم است.

در انتهای این صفحه چند تست موفق را برای شما آپلود کرده ایم. اما قبل از آن مقاله ای برای شما نوشته ایم تا با آزمون تافل نسخه خانگی بیشتر آشنا شوید تا از شرایط عمومی روز آزمون مطلع شوید.

متقاضیان کالج یا دانشگاه در ایالات متحده باید مدارک پذیرش خاصی مانند ریز نمرات دبیرستان، مقالات، توصیه های معلمان و در برخی موارد نمرات آزمون SAT یا ACT را ارائه دهند. اما لیست مدارک مورد نیاز برای دانشجویان بین المللی طولانی تر است، که اغلب نیاز به نشان دادن مهارت زبان انگلیسی دارند.

برای اندازه گیری مهارت زبان، بسیاری از کالج ها به نحوه عملکرد یک متقاضی در ارزیابی استاندارد زبان انگلیسی نگاه می کنند. یکی از گزینه های آزمون، آزمون زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی است که به نام تافل نیز شناخته می شود، که توسط سرویس تست آموزشی، یک سازمان غیرانتفاعی که تحقیقات آموزشی را با تمرکز ویژه بر تست انجام می دهد، اداره می شود.

برخی از مدارس در ایالات متحده تافل را به آزمون‌های دیگر مانند سیستم بین‌المللی آزمون انگلیسی که به آیلتس معروف است، ترجیح می‌دهند. دانا برولی، مدیر خدمات بین‌المللی دانشگاه آیداهو، گفت: «بنابراین هر دانش‌آموز باید با موسسه‌ای که می‌خواهد در آن شرکت کند بررسی کند تا بداند به چه بازه زمانی نیاز دارد.

برگه تقلب تافل نسخه خانگی

امروزه راه های زیادی برای تقلب در آزمون تافل نسخه خانگی وجود دارد در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید یا تلفن خود را در قسمت تماس بگذارید

آزمون تافل چیست؟

آزمون تافل از سال 1964 در حال توسعه است. تافل در ابتدا به عنوان یک آزمون کاغذی توسعه یافت و در سال 1998 به یک آزمون کامپیوتری و در سال 2005 – به یک آزمون آنلاین به نام TOEFL iBT تغییر یافت. اگرچه آزمون تافل iBT به صورت رایانه ای برگزار می شود، اما در یک مرکز آزمون مجاز ETS نیز به صورت حضوری برگزار می شود.

اکنون استثناهایی در این مورد وجود دارد. شیوع ویروس کرونا منجر به انتشار نسخه خانگی این آزمون به نام TOEFL iBT Home Edition شده است. TOEFL iBT و TOEFL iBT Home Edition دارای محتوای یکسانی هستند: چهار بعد مهارت های خواندن، گوش دادن، صحبت کردن و نوشتن.

سریکانت گوپال، مدیر اجرایی برنامه تافل در ETS گفت: «این یک نوآوری و خدمات عالی است که ما به دانش‌آموزان و آزمون‌دهندگان خود که در طول همه‌گیری به گواهی‌های بسیاری نیاز دارند، ارائه کرده‌ایم. اما خبر خوب این است که حتی پس از همه‌گیری، این ویژگی گزینه واقعا خوبی است که مردم همچنان مشتاقانه از آن استفاده می‌کنند.

TOEFL iBT Home Edition تنها آزمون جدید ETS نیست. آزمون TOEFL Essentials که در آگوست 2021 اضافه شد، همان چهار مهارت تافل iBT را می سنجد. اما نصف دستور العمل های قبلی زمان می برد. این 90 دقیقه است و بر مهارت های آکادمیک و عمومی انگلیسی به جای زبان آکادمیک تأکید دارد. انتظار می رود دانشگاه های بیشتری در آینده آن را بپذیرند.

مقایسه تافل و آیلتس

تافل و آیلتس محتوای یکسانی دارند و چهار مهارت ریدینگ، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن را پوشش می دهند. گوپال می گوید، با این حال، محتوای تافل iBT انگلیسی آکادمیک را پوشش می دهد، در حالی که آزمون آیلتس به دو زبان انگلیسی آکادمیک و عمومی برگزار می شود.

مدت زمان آزمون تافل و آیلتس

IELTS، British Council، IDP: متعلق به آیلتس استرالیا و کمبریج ارزیابی انگلیسی، دو نوع آزمون ارائه می دهد: آیلتس آکادمیک یا آیلتس عمومی آموزش. آزمون آیلتس عمومی برای داوطلبانی طراحی شده است که می خواهند کار کنند یا به یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت کنند، در حالی که آزمون آیلتس آکادمیک برای دانشجویانی طراحی شده است که قصد دارند مدرک خود را در خارج از کشور ادامه دهند.

هر دو آزمون آیلتس در مجموع 2 ساعت و 45 دقیقه بدون وقفه طول می کشد. بخش شنیداری، خواندن و نوشتن را می توان در همان روز، در حالی که بخش گفتاری را می توان یک هفته قبل یا بعد از امتحان گرفت.

در بخش شنیداری 30 دقیقه‌ای آزمون آیلتس آکادمیک، شرکت‌کنندگان باید به چهار بخش ضبط شده از زبان مادری انگلیسی گوش دهند و به 40 سؤال در مورد ایده‌های اصلی، خواندن برای جزئیات، مرور و درک استدلال‌های منطقی پاسخ دهند. در رابطه با بخش نگارش، دو وظیفه به شرکت کنندگان داده شد، نوشتن یک مقاله و توصیف اطلاعات تصویری به زبان خود در مدت زمان 60 دقیقه.

در نهایت، بخش سخنرانی بین 11 تا 14 دقیقه طول می کشد و یک مصاحبه شفاهی ضبط شده با ممتحن انجام می شود.

در ضمن تافل حدود دو ساعت طول میکشه.

بخش خواندن 36 دقیقه با دو مطالعه از کتاب های درسی تدریس شده در سطح دانشگاه طول می کشد برای هر بخش 10 سوال وجود دارد بخش شنیداری تقریباً 36 دقیقه است که شامل سه یا چهار سخنرانی و دو یا سه مکالمه است. زمان مکالمه سه تا پنج دقیقه و مکالمه سه دقیقه است

بخش سخنرانی 17 دقیقه ای شامل چهار وظیفه است که شبیه به موقعیت های واقعی زندگی است که دانش آموزان در داخل و خارج از کلاس با آن مواجه می شوند، برخلاف آیلتس هیچ گونه تعاملی وجود ندارد و آزمون شوندگان 15 تا 30 ثانیه فرصت دارند تا کلمات Answer time را آماده کنند: 45 -60 ثانیه، ضبط با میکروفون و ارسال به ETS

علاوه بر این، بخش نوشتن شامل دو کار، یک مقاله و یک پاسخ درک مطلب یا یک ضبط صوتی است که در مجموع 50 دقیقه طول می کشد.

مقایسه هزینه آزمون تافل و آیلتس

هر دو تست در ایالات متحده یکسان هستند، اگرچه قیمت ها بر اساس کشور متفاوت است. به عنوان مثال، آزمون آیلتس در ایالات متحده بین 245 تا 255 دلار هزینه دارد، در حالی که هزینه آزمون تافل 265 دلار است.

ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت IELTS و ETS مراجعه کنید. در طی مراحل ثبت نام، شرکت کنندگان در آزمون معمولاً ملزم به افتتاح حساب هستند و به نزدیکترین مرکز آزمون هدایت می شوند.

نمرات آزمون آیلتس و تافل

آزمون آیلتس برای امتیاز دادن به امتحانات بر نتایج تأیید شده تکیه می کند، در حالی که تافل از ترکیبی از هوش مصنوعی و رتبه های انسانی تأیید شده بسته به نوع آن استفاده می کند.

هر بخش تافل از 0 تا 30 امتیاز دارد و شرکت کنندگان در آزمون می توانند در مجموع 120 امتیاز کسب کنند. بسته به زمان برگزاری آزمون تافل، نمرات پس از شش روز کاری منتشر می شود.

قیمت آزمون شامل ارائه رایگان حداکثر تا چهار گزارش نمره است. دریافت کنندگان کارنامه می توانند از طریق حساب ETS آزمون شونده تا شب قبل از آزمون اضافه شوند. هزینه هر گزارش اضافی 20 دلار است و امتیازات به مدت دو سال معتبر است.

از سوی دیگر، آیلتس در مقیاس نمره از 0 (تلاش نکردم) تا 9 (مسلط) ارزیابی می شود. هر بخش یک امتیاز دریافت می کند که سپس برای محاسبه نمره کل میانگین می شود.

شرکت کنندگان در آزمون معمولاً نتایج خود را در عرض سه تا پنج روز پس از تاریخ آزمون دریافت می کنند، اگرچه ممکن است برای کسانی که نسخه کاغذی را انتخاب کرده اند بیشتر طول بکشد. نتایج را می توان به حداکثر پنج سازمان به صورت رایگان ارسال کرد.برای شرکت  آزمون جی آر ای و تافل تضمینی با ما تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا