اجتماعی

جزییات درگیری ۲ جوان که منجر به قتل شد

دیباروز / کوگلوه و بویر احمد رئیس پلیس کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه درگیری مسلحانه ای منجر به قتل در روستای دشتروم از توابع شهرستان بویراحمد شده است اظهار داشت: قاتل کمتر از 3 ساعت پس از قتل دستگیر شد.

سرهنگ کیکبد مصطفایی در جزئیات این خبر خاطرنشان کرد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی شماره 110 مبنی بر درگیری مسلحانه گسترده در روستای دشتروم از توابع شهرستان بویراحمد ، مأموران اجرای قانون بلافاصله با مقام قضایی برای بررسی موضوع هماهنگی کردند. آنها به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: “تحقیقات با مأموران نشان داد که مرد زخمی که توسط گلوله اسلحه گرم مورد اصابت قرار گرفت ، پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.”

یک مقام ارشد پلیس استان گفت: قاتلی که پس از قتل به دستور مأموران و خانواده اش فرار کرد ، در کمتر از 3 ساعت با شریک دیگری در یکی از شهرهای همجوار که دستگیر شده بود ، با همکاری افسران پلیس ویژه در این استان همکاری شد.

مصطفایی با اشاره به اینکه در این درگیری چهار نفر دیگر نیز زخمی شدند و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند ، در بازجویی های اولیه متهم به بزهکاری خود اعتراف کرد و علت و انگیزه های قتل را اختلافات مالی دانست.

رئیس پلیس منطقه کهگیلویه و بویر احمد اظهار داشتند که در این رابطه یک قبضه اسلحه گرم توقیف شده است. آنها برای به خطر انداختن جامعه اقدام قاطع و قانونی خواهند کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا