بین الملل

درگیری قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی با اشرار و قاچاقچیان در تایباد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش اعلام کرد؛

سردار سرتیپ رضا آذریان از درگیری با اشرار و دستگیری قاچاقچیان در مرز تباد خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ ردا آذریان روز شنبه در خصوص درگیری با اشرار و دستگیری قاچاقچیان گفت: نیروهای دلاور ارتش با انجام بازرسی از ورود مهاجمان مرزی و اتباع غیرمجاز به کشور جلوگیری کردند. و عملیات کمین در منطقه تپه سنجدی در مرز تاباد عصر جمعه».

وی با بیان اینکه در جریان این کمین 10 نفر دستگیر شدند افزود: در حین انتقال این افراد گروهی از اشرار و قاچاقچیان به سمت نیروهای ارتش تیراندازی کردند که منجر به کشته شدن یک سرباز ارتش جمهوری اسلامی شد. ایران. .

امیر آذریان گفت: در این درگیری یکی از اشرار کشته شد و بقیه اشرار به آن سوی مرز متواری شدند و دستگیر شدگان نیز به پشت مرز منتقل شدند.

وی افزود: جذب شده احمد لطفی در منطقه طباط سنجدی در نوار مرزی تیباد فعالیت می کرد و از ورود مهاجمان مرزی و اتباع غیرمجاز به کشور جلوگیری می کرد و در نهایت به شهادت رسید.

فرمانده ارتش شمال شرق کشور با اشاره به برقراری امنیت پایدار و آرامش کامل در تمامی گذرگاه های مرزی، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران هوشیارتر و بیش از هر زمان دیگری می تواند امنیت مرزها را تامین کند. کشور. نظام مقدس اجازه نمی دهد و متجاوز هم چشمی به خاک میهن اسلامی نداشته باشد.

شهید احمد لطفی 21 ساله اهل شهرستان زابل در تیپ 377 شهید پرویز الخبرانی مستقر در مرز دوغارون عصر دیروز در درگیری با اشرار و قاچاقچیان به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا