اجتماعی

نیروی انتظامی در مقابله با مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فروگذار نکرد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش طی هفته ای پیام تبریکی را برای نیروی انتظامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران به نقل از ارتش ، امیر سرتیپ امیرعلی رضا صباحی فرد فرمانده نیروهای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام هفته به نیروهای امنیتی و انتظامی کشور تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا
فرمانده افتخاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ حسین اشتری

سلام؛
تحکیم نظم و امنیت و حفاظت از آرامش و آسایش عمومی ، که یکی از وظایف اصلی یک نیروی قوی پلیس است ، مدیون تلاش و شجاعت اعضای این نیرو در سراسر میهن عزیز ، با استفاده از تمام متخصصان و نیروهای نظامی است. پرسنل جمهوری اسلامی ایران و مرزهای آن ، از جغرافیا و ارزشهای دولت اسلامی محافظت می کند.

نیروی انتظامی خدام و جان برکف به برکت مکتب متعالی اهل بیت و نمونه رزمندگان غیور در هشت سال دفاع مقدس با ایثار و فداکاری های خود ، همیشه در دفاع از مظلومان و مقابله با متجاوزان. خرابکاران نظم و امنیت از هیچ کوششی فروگذار نکردند و همواره نگران امنیت و آرامش مردم بودند.
بی تردید شکست این شجاعت و فداکاری ها از سوی هر یک از اعضای ملت نشانه ایمان و ایمان صادقانه به خدمات ارزشمند فرزندان سرسخت و سبزپوش این قدرت است.

در حالی که هفته نیروی انتظامی را به شما و تیم سخت کوش این نیرو تبریک می گویم ، از تلاش های ارزشمند و خستگی ناپذیر همه پاسداران نظم و امنیت و خانواده های سخاوتمند آنها به ویژه خانواده های شهدا نگا قدردانی و قدردانی می كنم و قدردانی می كنم. عزت ، قدرت و سربلندی همه شما همکاران عزیز را از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در تقویت امنیت وطن موفق تر باشید و در پاسداری از خون شهدا و پیشبرد اهداف سازمان سرافراز و استوار باشید. رژیم مقدس جمهوری اسلامی تحت هدایت رهبر فرزانه انقلاب.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ علی ردا صباح آلفرد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا