بین الملل

خیزش فلسطینی‌ها در کرانه باختری؛ تمامی شهرها صحنه درگیری با صهیونیست‌هاست

این گروه بین المللی به خبرگزاری آنلاین دیباروز گزارش داد که کرانه باختری ، به ویژه رام الله (تشکیلات خودگردان فلسطین مرکزی) ، از صبح امروز (سه شنبه) علاوه بر مدت طولانی و گسترده ، شاهد راهپیمایی ، اعتراض و درگیری بین فلسطینیان و عوامل رژیم صهیونیستی است. مارس. ضربه.

بر اساس وب سایت “آب” ، یک فلسطینی در اثر آتش سوزی صهیونیست ها به طور مستقیم کشته و 46 تن دیگر در درگیری در شهر بیر زخمی شدند ، حال دو نفر از آنها در وضعیت وخیمی و 20 نفر در اثر گاز اشک آور خفه شدند.

گزارش ها حاکی از درگیری در البیره (استان رام الله) ، نابلس ، بیت لحم و هبرون بود ، زیرا هزاران شهروند در خیابان های رام الله قدم می زدند ، در حالی که صدها فلسطینی در حومه شهر و نزدیک شهر بیت الزیونی راهپیمایی می کردند . . در شهر نابلس درگیری ها در حوالی گذرگاه هوارا در جریان است و تاکنون 20 فلسطینی زخمی شده اند. در بیت المقدس ، فلسطینیان با مقامات اسرائیلی در محله شیخ جراح که به نمادی از مقاومت تبدیل شده است و همچنین در نزدیکی باب العامود ، نزدیک مسجد الاقصی درگیر شدند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: دو نفر از نیروهای رژیم در درگیری با فلسطینیان در البیره زخمی شدند.

خبرنگار المیادین گفت امروز شاهد یک روز حماسی در قیام کرانه باختری برای دفاع از غزه ، بیت المقدس و محله شیخ جراح هستیم و برای اولین بار پس از 16 سال ، تیپ های الاقصی در خیابان های رام الله راهپیمایی می کنند. . یافا نیز در شرایط امنیتی کامل قرار دارد و همزمان با راهپیمایی فلسطینی ها ، نیروهای اسرائیلی در سراسر شهر مستقر شده اند.


تصویری در حومه شهر البیره مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

این راهپیمایی ها و درگیری ها همزمان با اعتصاب عمومی بی سابقه فلسطینیان در کرانه باختری و شهرهای سرزمین های اشغالی در سال 1948 و کلیه فعالیت های صنفی ، تجاری و آموزشی (از جمله م institutionsسسات خصوصی و دولتی) در مدارس ، دانشگاه ها ، بانک ها و وسایل نقلیه بود. توقف کردم.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا