اقتصادی

جشنواره ای برای ارائه دستاوردهای دانشگاه تهران در حوزه “فناوری دیجیتال”

رئیس مرکز فناوری های دیجیتال دانشگاه تهران با اشاره به برگزاری “دانشگاه دیجیتال تهران” (UT NEXT) گفت: “این جشنواره آخرین دستاوردهای دانشگاه تهران در زمینه فناوری دیجیتال را ارائه می دهد.” 1400) جشنواره (UT NEXT 1400) در ابتدای سپتامبر سال جاری.

به گزارش دیباروز ، دکتر سید امید فاطمی ، دبیر جشنواره اظهار داشت: با توجه به دانش و تجربه اساتید ، دانشجویان و صاحب نظران دانشگاه تهران در زمینه فناوری اطلاعات و آموزش الکترونیکی ، اولین جشنواره دانشگاه دیجیتال تهران (UT) NEXT 1400) با مشارکت همه روشنفکران توسط اداره کل روابط عمومی ، معاونان پژوهشی ، فناوری ، آموزش و فرهنگ و اجتماعی ، دانشجویی ، پارک علم و فناوری برای استقبال از سال تحصیلی جدید ، از 2 سپتامبر تا امسال 11

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در تلاش است تا با همکاری همه خانواده های دانشگاه تهران ، دانشگاه ها و م institسسات تحقیقاتی ، زمینه ای برای نتایج ، تجربیات ، دستاوردها و پیشنهادات در زمینه فناوری های دیجیتال (فناوری اطلاعات و آموزش الکترونیکی) فراهم کند. و اندیشمندان و محققان کشور. “

دکتر فاطمی ، ایجاد بستری برای نمایش آخرین دستاوردها و تلاش های دانشگاه تهران در زمینه فناوری های دیجیتال ، ایجاد فضای تعامل بین اساتید ، دانشجویان و کارشناسان ، ترویج و توسعه گفتمان دیجیتال در بین مخاطبان دانشگاه و جهت گیری به سمت آموزش اساتید دیجیتال ، دانشجویان دیجیتال و کارشناسان دیجیتال از جمله اهداف این جشنواره ارائه نقشه راه دیجیتال بحث ، انعکاس و ایجاد بستری برای ارائه نتایج در زمینه آموزش الکترونیکی دانشگاه تهران است.

رئیس مرکز فناوری های دیجیتال دانشگاه تهران افزود: همچنین ارزیابی سیستم یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران ، بینش در زمینه آموزش و یادگیری ، تشویق و تقویت تولید محتوای الکترونیکی با تمرکز بهبود کیفیت زیبایی. محتوا ، شناسایی و قدردانی از فعالان دیجیتال ، راهنمایی و پشتیبانی می تواند از دیگر اهداف این جشنواره باشد. به عنوان ایده خدمت کرده و امکانات لازم را برای ادامه فعالیت ها و شناسایی و جذب کارآفرینان بالقوه در حوزه دیجیتال ایجاد کنید.

دبیر جشنواره گفت: برای دستیابی به اهداف ، جشنواره به سه موضوع تقسیم می شود: جشنواره آموزش الکترونیکی (از 9 تا 11 سپتامبر) ، کنفرانس آموزش الکترونیکی: تجارب زنده ، ارزیابی و آینده نگری (از 2 تا 7 سپتامبر) ) و جشنواره فناوری دیجیتال (از 6 تا 11) سپتامبر).

وی با بیان اینکه در محورهای همایش تلاش شده است تا همه کارشناسان بتوانند تجربیات ، نتایج و نتایج تحقیقات خود را ارائه دهند ، گفت: به همین منظور کنفرانس در دو قسمت برگزار می شود. با عنوان “تبادل تجارب آموزش و یادگیری الکترونیکی” ، که در آن کاربران به ارائه خلاصه ای جامع از مقاله حاوی تجربه زندگی خود ، به ویژه در دوره آموزش از راه دور بسنده می کنند. بخش دوم با عنوان “علم و هنر آموزش و یادگیری (آموزش) و آموزش عالی برای آینده “، و به دنبال دریافت مقالات توسط متخصصان در مورد آینده آموزش عالی است و محققان تا 28 اوت فرصت دارند خلاصه ای از آنها را ارائه دهند. 1500 کلمه).

دکتر ادامه داد. فاطمی: “در مرکز جشنواره آموزش الکترونیکی ، بهترین تجارت الکترونیکی از نظر هنر ، سبک و سبک ، معرفی دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه و معرفی دانشجویان و متخصصان فعال در آموزش الکترونیکی ، همچنین برگزاری نمایشگاه های تخصصی ، برنامه ریزی شده است. و معرفی شرکتهای دانش بنیان ، ارائه سخنرانی های اصلی و مصاحبه های تخصصی ، و برگزاری میزگردهای تخصصی ، ارائه خدمات فناوری دیجیتال به دانشگاه تهران ، ارائه نقشه راه دیجیتال به دانشگاه تهران و دریافت ایده ها و راه حل های فناوری معکوس دیجیتال (عکس) pitch) که دیجیتال خواهد بود.

رئیس مرکز فناوری دیجیتال دانشگاه تهران اظهار داشت: امیدواریم همه اعضای خانواده دانشگاه تهران که بیش از چهل هزار کاربر فعال در زمینه آموزش الکترونیکی و فناوری اطلاعات و پژوهشگران ملی و بین المللی دارند ، ارائه دهند پیشنهادات آنها کار ، مقاله ، نوشتن و تجربه برای این جشنواره.

طبق اعلام دانشگاه تهران ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برگزاری این جشنواره می توانید به https://digital.ut.ac.ir و https://next1400.ut.ac.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا