عمومی

جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی (آهوان) در سمنان برگزار می شود

دیباروز/ سمنان اختتامیه نهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی (آهوان) عصر پنجشنبه با حضور وزیر فرهنگ در سمنان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ولایت سمنان در جمع خبرنگاران اهداف و برنامه های این جشنواره را تشریح کرد و گفت: آثار رسیده به دبیرخانه این دوره از جشنواره رشد کمی و کمی را شاهد است.

فرشید فلاح این جشنواره را یکی از مهم ترین جشنواره های فرهنگی هنری به میزبانی سمنان عنوان کرد و گفت: استانداری سمنان تاکنون میزبان بسیاری از جشنواره های رضوی بوده و امسال نیز میزبان نهمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی بوده است.

وی با بیان اینکه آثار بسیار خوبی از نظر کمی و کیفی به این جشنواره رسیده است گفت: با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد 17 نفر از برگزیدگان این جشنواره معرفی و تجلیل می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ولایت سمنان افزود: به برترین های این جشنواره جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

همانطور که دبیر اجرایی نهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی (آهوان) در این نشست خبری با تشریح بخش های مختلف این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره در دو بخش نظرسنجی تخصصی و عمومی با هشتگ امام رضا (ع) برگزار شد. ). ) و امام رئوف و در مجموع 45000 اثر به ایشان ارسال شد.

میثم گادسپور گفت: در بخش حرفه ای 17 نفر و در بخش نظرسنجی عمومی 30 نفر به عنوان برترین ها انتخاب شدند و در پایان از بهترین بخش حرفه ای از سراسر کشور تجلیل خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی (آهوان): قزوین با 14 هزار و 500 اثر میزبان هشتمین دوره این جشنواره بود و تعداد آثار ارسالی به این جشنواره بیش از سه برابر شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا