عمومی

حرم مطهر رضوی باید گفتمان ساز فضای رسانه‌ای باشد

با توجه به پایگاه داده شبکه خبری ،

دکتر اکبر نصرالله در مراسم اختتامیه اولین جشنواره رسانه ای امام الرضا (علیه السلام) ، که با حضور آستان قدس رضوی و جمعی از فعالان رسانه ای در سالن همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد ، افزود: : رضوی مانند حرم امام حسین (علیه السلام) است و وقایع مهم اربعین و حج یک واسطه و حتی ناظر رسانه است و از تمام خصوصیات رسانه برخوردار است.

وی گفت: پیام رسان و فرستنده این رسانه ها امام الرضا (سلام الله علیه) است و مخاطبان وی همه افراد از مذاهب و مذاهب مختلف هستند و پیام های این رسانه ها نیز موارد مهم انسانی مانند رفتینگ ، عزت ، یادگیری علوم ، گفتگو و روح. – بهبود و نگرانی برای حقوق … انسان است.

نصرالله افزود: این رسانه بی نظیر باید گفتمان ساز ، جریان ساز و مرکز فعالیت سایر رسانه ها باشد و باید بتوانیم آن را با ابزار رسانه گسترش دهیم ، زیرا این موضوع مورد توجه حضرت رضا (علیه السلام) قرار گرفته است. ) خود………………………… ……………. در حدیث گفته شده است. : “خدا به بنده ای رحم کند که آرمان ما را زنده می کند و دانش ما را می آموزد و آن را به دیگران منتقل می کند.”

و دبیر علمی اولین جشنواره رسانه ای امام الرضا (علیه السلام): “موضوع این جشنواره با یک مراسم اختتامیه به پایان رسید ، اما ادامه مسیر به عهده عاشقان و عاشقان این امر است. امام رئوف و ما. امیدواریم که در جشنواره های آینده به تولید و انتشار آثار شگفت انگیز ادامه دهیم. “

دکمه بازگشت به بالا