حذف ناهید کیانی از گرندپری پاریس

حذف ناهید کیانی از گرندپری پاریس
آفتاب‌‌نیوز :

در جریان رقابت‌های روز نخست تکواندوی گرندپری پاریس، ناهید کیانی نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان در دور نخست مقابل کاریما تامی از تونس در ۲ راند و با نتایج سنگین ۹ بر صفر و ۱۶ بر ۳ شکست خورد و خیلی زود از دور مسابقات حذف شد.

کیانی پس از کسب مدال طلای تاریخی خود در رقابت‌های قهرمانی جهان به جمع ۵ نفر برتر رنکینگ رسیده بود با حذف از این مسابقات کارش برای کسب سهمیه مستقیم المپیک از طریق سیستم رنکینگ سخت‌تر شد.

مبینا نعمت زاده نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم ایران نیز با کسب ۳ پیروزی متوالی مقابل حریفانی از قزاقستان، مصر و کرواسی راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شد و مدال برنز خود را قطعی کرد.

همچنین در بخش مردان ابوالفضل زندی نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران با کسب برتری مقابل هرناندز از مکزیک، پارک از کره جنوبی و جانگ دیگر نماینده کره جنوبی راهی مرحله نیمه نهایی شد و در نیمه نهایی خلیل جندوبی از تونس و نفر یک رنکینگ المپیک که نقره المپیک توکیو را دارد، دو بر یک شکست داد و به فینال‌رسید.

اما مهدی حاجی موسایی نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران پس از شکست ۲ بر صفر راپسومانکیس از یونان مقابل ویتو دلایکویلا دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو و طلای جهان ۲۰۲۲ از ایتالیا به میدان رفت و در پایان ۲ بر صفر و با نتایج ۶ بر ۴ و ۱۴ بر ۳ به برتری رسید و صاحب یک پیروزی ارزشمند شد.

وی سپس جک وولی از ایرلند را در ۲ راند از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد.

دکمه بازگشت به بالا