ورزشی

ادعای عجیب گرایی پس از شکست در فینال

مهمت رضا گارا قهرمان کشتی جهان و المپیک که شب گذشته در فینال وزن 67 کیلوگرم مقابل حریفی از صربستان شکست خورد، گفت: متأسفانه در فینال قهرمانی جهان اشتباهاتی مرتکب شدم که یکی از آنها عجله داشتم تا به قهرمانی برسم. امتیاز، و باید در مورد اندازه بزرگتر تخفیف بیشتر بگویم.”

قهرمان المپیک 2022 توکیو گفت: صرب ها از آنجایی که میزبان بودند، به هر نحوی قصد داشتند از امتیاز میزبانی استفاده کنند، شاید کشتی گیران صرب وزنه نمی زدند و کشتی گیران 63 و 67 کیلوگرم آنها جثه بزرگتری نسبت به کشتی گیران داشتند. حریفان، البته من هم اهل کشتی بودم، در فینال اشتباهاتی مرتکب شدم که امیدوارم در آینده بتوانم آنها را جبران کنم.

دارنده دو مدال طلا و دو نقره جهان گفت: ناراحتم چون نتوانستم در دیدار فینال هم هموطنانم را خوشحال کنم. از همه مردم و کسانی که برای من زحمت کشیدند تشکر می کنم.

پس از استراحت در دور نخست، در وزن 67 کیلوگرم مسابقات جهانی، محمدرضا قرصا با نتیجه 9 بر 9 صفرامانتور اسماعیلیف از قرقیزستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله هان سو ریو دارنده مدال طلای جهان از کره جنوبی را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در یک کشتی سخت با نتیجه 8 بر صفر جانی خیتسوریانی از گرجستان را شکست داد و راهی فینال شد اما در این دیدار مقابل متی نمس دارنده مدال برنز جهان از صربستان با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد. :3 و مدال نقره گرفت.

258258

دکمه بازگشت به بالا