علمی و پزشکی

حمایت از ایده‌های خلاق در حوزه مدیریت بحران

به گزارش شفاف ، پرویز کرمی ، رئیس فرهنگ اقتصاد سازی برای اقتصاد دانش بنیان و توسعه فناوری های نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک بین معاونت علمی ریاست جمهوری و سازمان مدیریت بحران در تهران اظهار داشت: مناطقی مانند پیشگیری از بحران ، آموزش ، رسانه ها و تقویت و نوسازی ساختارها ایده ها را در خود جای داده و آنها را احیا می کند. در تهران تهیه و اجرا شد.

وی ادامه داد: “به این ترتیب ، شرکتهای دانش بنیان خلاق و مبتکر ، متناسب با نیازهای سازمان مدیریت بحران کار خواهند کرد.” همانطور که می دانید ، این بحران دارای دو وضعیت پیشگیری از بحران و شرایط پس از بحران است. این شرکت ها می توانند از افرادی که دارای مشکلات بهداشت روانی هستند در زمینه های روانشناسی و روانشناسی اجتماعی مراقبت کنند.

کرمی در مورد بودجه و امکانات این مرکز توضیح داد: بودجه و تسهیلاتی که در ادارات مختلف لحاظ می شود از جمله تأمین مکان و حضور مشاوران و مربیانی که ایده های اولیه نخبگان را توسعه می دهند و در تأسیس یک شرکت موفق به آنها کمک می کنند. این ایده قرار است ماه آینده و با حضور معاون مدیر رونمایی شود.

استفاده از اندیشه های جوانی عاقلانه است

رضا کرمی محمدی ، رئیس سازمان مدیریت بحران در تهران گفت: “استفاده از ایده های جوانان بسیار هوشمندانه است.” از آنجایی که ما در کشوری مستعد بحران هستیم ، به شرکت هایی با صلاحیت در این زمینه نیاز داریم تا بتوانند مشکلات و مسائل پیش آمده در بحران ها را حل کنند.

وی گفت: “بیشتر مدیریت بحران مستلزم مشارکت مردم است و این از طریق ایجاد یک مرکز نوآوری حاصل می شود.”

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا