اقتصادی

خدمات ورک اسپیس گوگل برای همه قابل دسترس شد

گوگل تغییر عمده ای در سرویس های آنلاین خود ایجاد کرده و جعبه ابزار بهره وری WorkSpace خود را برای همه کاربران دارای حساب Google باز کرده است.

به گزارش دیباروز ، این اقدام از طرف Google به این معنی است که کاربران برای استفاده از ویژگی های بیشتر در Google Drive ، Mate ، Dox ، Sheets و سایر سرویس ها به نمایه سازمانی نیازی ندارند. طبق اعلامیه مطبوعاتی گوگل ، اکنون بیش از سه میلیارد کاربر فعلی گوگل دسترسی کامل به WorkSpace دارند.

کاربران باید تجربه چت گوگل در Gmail را داشته باشند تا دسترسی به خدمات یکپارچه Google را تجربه کنند. البته ، ممکن است کاربران تغییر زیادی نداشته باشند زیرا حساب های رایگان از قبل به سرویس هایی مانند Google Drive و Docs دسترسی دارند. اما WorkSpace امکاناتی مانند پیشنهادات هوشمند در ایمیل ها یا اسناد را ارائه می دهد و می توان به افراد دارای علامت @ جهت افزودن آنها به وظایف و ارائه مستقیم اسناد ، صفحات یا اسلایدها در مخاطبین Google Mate ، راهنمایی کرد.

در حالی که بیشتر این ویژگی ها اکنون رایگان هستند ، Google نسخه پولی به نام Workspace Individual را معرفی کرده است که صاحبان مشاغل کوچک را هدف قرار می دهد و ویژگی های پولی از جمله خدمات رزرو هوشمند ، کنفرانس ویدیویی حرفه ای ، بازاریابی ایمیل شخصی و غیره را ارائه می دهد.

Google نه تنها فضای کاری را به روی همه باز می کند بلکه برخی از ویژگی های جدید را نیز به شما معرفی می کند. چت گوگل برای کار کردن و دوست داشتن Slack قدرتمندتر می شود. با این حال ، این ابزارهای همکاری بیشتر از این برنامه پیام رسانی را ارائه می دهد. گوگل همچنین اعلام کرد که Space با Files and Tasks ادغام می شود تا کلیه اطلاعات ، مکالمه ها و پرونده های مربوط به پروژه را سازماندهی کند. این ادغام محتوایی عناوین را می توان در سطح سازمانی مدیریت کرد.

برخی از تصاویر ارائه شده توسط گوگل نشان می دهد که Space به کاربران اجازه می دهد ستونی در سمت چپ داشته باشند تا با همکاران خود گپ بزنند ، در حالی که دو سوم دیگر صفحه ای از اسناد را نشان می دهد که کاربر در حال ویرایش است. در بالای ستون گپ ، کاربر این امکان را دارد که به مکالمه نگاه کند یا به پرونده ها یا کارها تغییر کند. کاربر همچنین می تواند گروه دیگری را از طریق یک منوی کشویی در بالای صفحه که مکالمه جدید و پرونده ها و وظایف مربوط به آن را باز می کند ، انتخاب کند.

طبق گفته Angjet ، تماس های ویدئویی نیز ارتقا یافته اند و گوگل ویژگی های بیشتری نسبت به سرویس های موجود در سرویس هایی مانند Microsoft Zoom و Thames به تماس تصویری اضافه کرده است. Google Mate از سپتامبر گزینه همراهی دارد که به کاربران امکان می دهد از طریق کنفرانس ویدئویی در جلسات محل کار شرکت کنند. هدف از این کار فراهم آوردن شرایط برابر برای کارگران از راه دور و همکاران آنها که از نظر جسمی در محل کار حضور دارند.

Google همچنین رمزگذاری را برای بهبود امنیت دیجیتال امکان پذیر می کند ، بنابراین کاربران می توانند با کلیدهای رمزگذاری خود از داده های خود محافظت کنند و اطلاعات آنها توسط Google و دیگران رمزگشایی شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا