علمی و پزشکی

دانش بسیار مهمی در مورد تحصیل پزشکی در آلمان


یکی از مهمترین چالش های افراد در آینده انتخاب شغل و شغل است ، بنابراین آنها همیشه به دنبال بهترین راه برای آموزش حرفه خود هستند.

افراد علاقمند به تحصیل پزشکی در آلمان همیشه به دنبال بهترین آموزش ممکن در این زمینه هستند. آلمان با دارا بودن امکانات گسترده در این زمینه یکی از بزرگترین کشورها در این زمینه است. در این گفتگو در مورد پزشکی در آلمان بحث خواهیم کرد.

پزشکی در آلمان

یکی از مهمترین چالش های افراد در آینده انتخاب شغل و شغل است ، بنابراین آنها همیشه به دنبال بهترین راه برای آموزش حرفه خود هستند.

افرادی که به پزشکی علاقه مند هستند نیز از این قاعده مستثنی نیستند و همواره به دنبال آموزش این حرفه به بهترین وجه با بهترین امکانات هستند. به همین دلیل است که این افراد اغلب در کشورهای خارجی به دنبال تحصیل در این زمینه هستند. آلمان با دارا بودن بالاترین امکانات در این زمینه ، یکی از قدرتمندترین کشورها در زمینه آموزش این رشته برای کسانی که به آن علاقه مند هستند ، می باشد. به دلیل سطح بالای تحصیلات در آلمان ، پزشکی در سراسر دنیا تحسین کنندگان زیادی دارد و هر ساله هزاران دانش آموز و علاقه مندان را در این زمینه جذب می کند.

اگر از طرفداران آموزش در این حوضه هستید ، برای اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

نحوه تحصیل پزشکی در آلمان

افرادی که در آلمان پزشکی می خوانند ، به طور کلی در دو گروه قرار می گیرند.

دانشجویان ایرانی که در آزمون ورودی ملی پزشکی پذیرش شده اند. این افراد پس از قبولی در این رشته می توانند در این کشور امتحان زبان آلمانی و امتحانات دانشگاهی را بگیرند و در صورت قبولی پذیرش ، می توانند به راحتی پزشکی را در آلمان تحصیل کنند.

دسته دوم ایرانیانی که امتحان ورودی را قبول نکرده اند یا فرصت قبولی در رشته پزشکی را در آزمون ورودی از دست داده اند. اگر در این گروه قرار دارید ، ناامید نشوید. اگر به پزشکی علاقه دارید ، می توانید به راحتی در دانشگاه های آلمان ثبت نام کنید. پس از گذراندن برخی از دوره ها ، می توانید در آزمون ورودی دانشگاه آلمان شرکت کنید و پس از قبول شدن برای تحصیل در رشته پزشکی ، به آلمان برسید.

البته این را بخاطر بسپار که فقط در صورت امکان هزینه حضور در این دانشگاه ها می توانید درخواست دهید. یک سال آموزش شهریه از الزامات این آموزش است.

شرایط تحصیل در آلمان در آلمان چه شرایطی دارد؟

با توجه به موارد فوق ، بسیاری ممکن است فکر کنند که مطالعه پزشکی در آلمان بسیار ساده و بعضاً بدون مشکل است. اما فراموش نکنید که مطالعه پزشکی در هر جای دنیا مشکلات خاص خود را دارد. تحصیل در رشته پزشکی در آلمان نیز نیاز به عبور از موانع زیادی دارد و اگر شما بتوانید بر آنها غلبه کنید ، ممکن است شما یکی از پزشکان واجد شرایط آینده باشید که از آلمان فارغ التحصیل شده اید.

اولین مشکل پذیرش در دانشگاه های آلمان است. برای این کار متقاضی باید مدارک خود را به دانشگاه مورد نظر خود در کشور ارسال کند. این اسناد شامل موارد زیر است:

دیپلم سالهای گذشته که به یکی از دوزبانه به زبان انگلیسی یا آلمانی ترجمه شده است.

اسکن گذرنامه و ترجمه.

رزومه فردی و ترجمه آن.

دارای مدرک زبان و ارائه آن باشید.

یک توصیه نامه از معلمان سالهای گذشته تحصیل برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل خود را در مقطع کارشناسی یا دکترا دارند ، داشته باشید.

برای دانشجویانی که قصد تحصیل در مقاطع بالاتر را دارند باید پیشنهادهای تخصصی ارائه شود.

بیمه داشته باشید

یک انگیزه مطالعه داشته باشید و آن را ارائه دهید.

فرم درخواست مطالعه

فراموش نکنید که آیا متقاضی توصیه نامه معتبر و همچنین رزومه ای عالی را دارد. پذیرش وی در دانشگاه های آلمان تقریباً روان است.

چه زمانی برای گرفتن مدرک پزشکی در آلمان اقدام کنیم؟

برای شرکت در آزمون برای تحصیل پزشکی در آلمان ، باید یک برنامه مشخص را تعیین کنید. این زمان از آوریل در نظر گرفته شده است. زیرا در ماه سپتامبر اسناد دانشجویان بین المللی تأیید می شود. و از آن زمان به بعد دانشگاه های آلمان دانشجویان را پذیرش می کنند. بنابراین اگر می خواهید مطالعه کنید ، حتماً قبل از چند ماه فکر کنید.

البته اگر متقاضی صلاحیت قابل قبولی برای آزمون ورودی نداشته باشد ، می تواند به دانشگاه های آلمان برود که رشته های مرتبط مانند زیست شناسی یا شیمی را تحصیل می کنند و بعد از فارغ التحصیلی برای دانشگاه آماده می شوند. اما فراموش نکنید که برای رفتن به دانشگاه ، باید هزینه کمی در نظر بگیرید.

مدت تحصیل پزشکی در آلمان چقدر طول می کشد؟

رشته پزشکی در آلمان معمولاً حدود شش سال و نیم به طول می انجامد. محدودیت سنی برای متقاضیان پزشکی در آلمان وجود ندارد. اما این بدان معنا نیست که هرکسی در هر سنی بتواند این کار را انجام دهد. در برخی موارد مشاهده شده است که سفارت آلمان در تهران متقاضی ویزای پزشکی خود را به دلایل سنی محروم می کند.

به همین دلیل بهترین زمان برای مطالعه پزشکی در آلمان در حدود 26 سالگی است. با این سن و تمام گزینه های فوق می توانید مطمئن باشید که برای تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه های آلمان پذیرفته می شوید.

آموزش تخصصی پزشکی در آلمان

اگر متقاضیان آموزش پزشکی در آلمان علاقه مند به ادامه تحصیل در این زمینه باشند ، باید تست های بسیار سختی را پشت سر بگذارند. این افراد قبل از ادامه تحصیل باید پایه و اساس کار خود را در یک بیمارستان آلمانی تعیین کنند و فراموش نکنید که برای به دست آوردن مدرک تخصصی پزشکی در آلمان ، لازم است که سطح زبان آلمانی آنها یکی باشد. تاشو

تأیید معلمان یکی دیگر از موانعی است که این افراد برای ادامه تحصیل در آلمان با آن روبرو هستند. اگر بر همه این موانع غلبه کنید ، حدود 5 سال به شما زمان می رسد تا تخصص خود را در این زمینه بدست آورید.

دانشگاه های پزشکی آلمان

رشته پزشکی در آلمان از جایگاه و اعتبار خاصی برخوردار است و دانشگاه های معتبر در این رشته دانشجویان را می پذیرند. مهمترین دانشگاه ها عبارتند از:

دانشگاه هومبولت برلین

دانشگاه مینسوتا

دانشگاه هایدلبرگ

دانشگاه بن

دانشگاه هانوفر

دانشگاه آخن

دانشگاه هامبورگ

دانشگاه برلین

دانشگاه م

دانشگاه G .ttingen

دانشگاه آبرهارد سیرل از توتینگن

دانشگاه جولیوس ماکسیمیلیانوس از ویسبورگ

دانشگاه کلن

دانشگاه G .ttingen

دانشگاه ارلانگن نورنبرگ

دانشگاه مسیحی آلبرت زو کیل

دانشگاه D .sseldorf

دانشگاه روهر

دانشگاه Yna

دانشگاه مونیخ

دانشگاه رشتاک

تحصیل در دندانپزشکی آلمان

علاوه بر پزشکی ، که یکی از محبوب ترین دوره ها در بین دانشجویان خارجی در آلمان است ، تحصیل در زمینه های دیگر در بین دانشجویان خارجی در آلمان نیز پر رونق و محبوب است. دندانپزشکی و داروسازی در بین این رشته ها بیشترین محبوبیت را دارند.

برای تحصیل در رشته دندانپزشکی در آلمان ، هر فرد باید یک دوره 10 ترم را با شش ماه دیگر گذراند. اما این همه آموزش نیست. پس از این دوره ، دانشجویان باید یک دوره 5 ترم را بگذرانند که عمدتا به صورت تئوری انجام می شود. پس از گذراندن این دوره ها ، اگر متقاضی علاقه مند به ادامه تحصیل و دریافت تخصص باشد ، باید 4-5 سال دیگر را نیز سپری کند و تخصص خود را در رشته مورد نظر دریافت کند.

با توجه به اینکه تحصیل پزشکی در آلمان رایگان یا بسیار ارزان است ، بسیاری از دانشجویان از سراسر جهان تقاضای آن را می کنند. البته ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که سطح تحصیلات در این کشور نیز بسیار بالا است و می توان گفت که بسیار عالی است.

معاینه ورودی پزشکی و دندانپزشکی در آلمان چگونه انجام می شود؟

اگر متقاضی دیپلم خود را از ایران دریافت کرده باشد ، باید برای ورود به رشته پزشکی در آلمان یا دندانپزشکی ، یک امتحان ارزشیابی بگذارد. پس از پذیرش ، گواهینامه ای برای دانشجو صادر می شود که با داشتن این گواهینامه می تواند به راحتی در تمام مقطع کارشناسی در تمام دانشگاه های آلمان ثبت نام و تحصیل کند ، اما نکته مهم این است که این آزمون در همه دانشگاه ها موجود است. کلاسهای ویژه ارائه نمی شود و برای آمادگی در این امتحان که در برخی از دانشگاه های آلمان نیز ارائه می شود باید انجام شود.

به خاطر داشته باشید دریافت نمرات بسیار بالا در پذیرش شما در دانشگاه های آلمان بسیار مؤثر است و هر فرد با گذراندن این آزمون ورودی می تواند مدرک و گواهی ثبت نام در دانشگاه های پزشکی را کسب کند که از دو بخش تشکیل شده و دریافت نمرات عالی . و در آلمان دندانپزشک بگیرید.

شرایط تحصیل پزشکی در آلمان

علاوه بر همه صحبت ها ، اگر علاقه مند به تحصیل پزشکی در آلمان هستید ، ابتدا باید لیستی از بهترین دانشگاه های آلمان تهیه کنید و سپس مدارک تحصیلی خود را به دانشگاه ارسال کنید و سپس برای ادامه تحصیل در این کشور ، درخواست ویزای تحصیلی کنید. .

اگر به زبان انگلیسی یا آلمانی تسلط دارید و در رشته تحصیلی خود نمرات بالایی دریافت کرده اید ، ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم که اخذ ویزای دانشجویی و ادامه تحصیل در آلمان در آلمان تقریباً مانع نیست ، حتی اگر متقاضی ادامه تحصیل در این کشور باشید. با کمی تلاش و قبولی در آزمون ورودی این رشته می توانید به راحتی و تقریباً بدون هزینه های اضافی بپردازید و پس از تقریباً 7 سال در پزشکی و 5 سال در دندانپزشکی ، از آلمان فارغ التحصیل خواهید شد. اخذ آموزش پس از اخذ مدرک دانشگاهی آلمان ، به شما مجاز می شود که در همه کشورهای اتحادیه اروپا به پزشکی بپردازید.

با این حال ، اگر با انگلیسی یا آلمانی سر و کار دارید و به دو زبانه مسلط نیستید ، هنوز مشکل اساسی وجود ندارد: شما این زبان را در یکی از مدارس تأیید شده آلمانی تسلط کرده اید به مدت تقریباً شش ماه. برای ادامه تحصیل مراحل زیر را دنبال کنید.

تحصیل پزشکی در آلمان برای کسانی که علاقه مند به این رشته هستند ، رویایی دست نیافتنی نیست و هر کسی می تواند با امتحان و قبولی در امتحان ورودی که در برخی از دانشگاه های آلمان برای پذیرش دانشجویان انجام می گیرد ، تحصیلات خود را در این زمینه ادامه دهد. پرداخت اما در برخی دانشگاه های آلمان ، پذیرش دانشجوی پزشکی در آلمان صرفاً براساس معدل نمره نمره دیپلم شخصی انجام می شود. بنابراین ، با نمرات بالا ، دیگر لازم نیست نگران پذیرش در این دانشگاه ها باشید.

لطفاً توجه داشته باشید که از ماه آوریل ، حتماً مدارک را ارسال کرده و به دانشگاههای آلمان ارسال کنید تا زمان آن تمام نشود. برای دریافت هرگونه اطلاعات و مشاوره می توانید به سایت ما مراجعه کنید تا از کارشناسان ما در این سایت کمک بگیرید. کارشناسان با تجربه برنامه ستاره ما مسئولیت پاسخگویی به سوالات شما عزیزان را دارند. می توانید مقالات بیشتری راجع به هزینه تحصیل در آلمان ، بورس های تحصیلی در آلمان و غیره مطالعه کنید. بازدید از وب سایت Appstars.com.


تمامی نوشته های سایت بر اساس سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده سایت های منبع بوده و پایگاه اینترنتی دیباروز هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا