ورزشی

درخواست مجمع نمایندگان رصتا از شورای عالی انقلاب فرهنگی

نمایندگان مجمع رصتا و اتحادیه تهیه‌کنندگان فیلم و سریال ایران از شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست کردند تا نمایندگان این دو صنف به عنوان کارشناسان رسانه در کمیته تدوین سیاست‌ها و ضوابط حاکم بر صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی حضور داشته باشند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان مجمع رصتا و اتحادیه تهیه کنندگان فیلم و سریال ایران در برنامه شبکه نقد رادیو نمایش از شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست کردند تا نمایندگان این دو صنف به عنوان کارشناسان رسانه در کمیته تدوین سیاست‌ها و ضوابط حاکم بر صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی حضور داشته باشند.

بر اساس این گزارش، فرزاد آذری‌پور مدیرعامل «هاشور» در این برنامه گفت: این مصوبه یک گام رو به جلو است که باعث می‌شود همه چیز شفاف‌تر شود و چرخه سریع‌تر حرکت کند، اما درخواستی از شورای عالی انقلاب فرهنگی داریم که اجازه دهند سیاست‌ها و ضوابط حاکم بر صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی با همکاری خودمان نوشته شود و نمایندگان رصتا به عنوان صنف سکو‌های انتشار در کمیته تدوین مقررات و ضوابط حضور داشته باشند.

سعید مرادی مدیرعامل اتحادیه تهیه کنندگان فیلم و سریال ایران نیز عنوان کرد: اگر دو کارشناس رسانه کمیته تدوین ضوابط و سیاست‌های صوت و تصویر فراگیر و نمایش خانگی از اعضای مجمع رصتا و اتحادیه یا کانون تخصصی تهیه کنندگان رسانه‌های دیداری انتخاب شوند فرصت مهمی‌برای توجه به مطالبات و دغدغه‌های بخش خصوصی فراهم خواهد شد.

آیدا مصباحی مدیرتولید «نماوا» اظهار کرد: در ادامه  ما در یک سال اخیر درباره موانعی که در گذشته داشتیم توانستیم با ساترا به تعاملات خوبی برسیم. ما کاری می‌کنیم که رضایت مردم را داشته باشیم و سعی می‌کنیم این کار را درست پیش ببریم. تأکید نماوا بر اجرای قانون و تأمین رضایت حداکثری مخاطبان است، اما قطعا ایراداتی داریم که در تعامل با ساترا و مخاطبان خود پیگیر افزایش رضایت مخاطبان خود در چارچوب قوانین هستیم.

لیلا آمره، نماینده سکو‌های صوت‌و تصویر فراگیر در کمیته تدوین و مقررات ساترا نیز در این باره عنوان کرد: اگر بخواهیم سابقه فعالیت در حوزه سریال را ملاک صلاحیت قرار دهیم، صدا و سیما صلاحیت آن را دارد. البته حتما انتقاداتی هم وجود دارد، اما من مقامی صالح‌تر از ساترا در این حوزه نمی‌شناسم.

کارگروه خبری ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های توانبخشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تمرینات ورزشی برای بهبود و بازسازی بدن پس از آسیب‌ها و صدمات می‌پردازم. هدفمندی خود را در بازگشت به وضعیت قبلی و تقویت بدن در فرآیند توانبخشی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای امید و قدرت در توانبخشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا