علمی و پزشکی

تعرفه خدمات پرستاری در شورای عالی بیمه تصویب شد

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: “من از همه کسانی که در تعیین قانون تعرفه خدمات پرستاری کمک کردند در جلسه امروز شورای عالی بیمه سلامت م Healthثر باشند تشکر می کنم.” 27 ژوئیه 2007 این قانون توسط مجلس نمایندگان به تصویب رسید ، اما تا امروز بر روی قانون باقی مانده است.

به گزارش دیباروز و به نقل از الویبده ، دکتر مریم حضرتی در حاشیه جلسه شورای عالی بیمه سلامت اظهار داشت: امروز درخواست بلند مدت پرستاران ، که لیست تعرفه خدمات پرستاری است ، یک موفقیت بزرگ بود ، آنها در این راه کمک کردند ، متشکرم

وی اضافه کرد: حدود 500 بسته خدمات پرستاری که در سال 1990 توسط سازمان پرستاری تنظیم شده و تعرفه استاندارد این خدمات با کمک اداره کل تعرفه ها در وزارت بهداشت و دبیرخانه شورای عالی بررسی شد. بیمه درمانی و نمایندگان مختلف وزارت بهداشت و سازمان پرستاری آماده شدند و ارزش نسبی آنها تعیین شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت خاطرنشان کرد که امروز با اتفاق نظر اعضای شورای عالی بیمه سلامت ، لیست تعرفه های خدمات پرستاری تصویب شد. هدف اصلی این تعرفه ایجاد عدالت در توزیع درآمد و تعیین مستقل خدمات پرستاری است ، این دو هدف اصلی محقق شده است ، و من این موفقیت بزرگ را به جامعه پرستاری تبریک می گویم و وزیر بهداشت که همیشه از آن حمایت می کرد جامعه پرستاری ، بله ، متشکرم

همانطور که رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: امروز در جلسه شورای عالی بیمه سلامت ، آیین نامه تعرفه گذاری خدمات پرستاری تصویب شد و من این موفقیت بزرگ را به جامعه پرستاری تبریک می گویم و از وزیر سلامتی.” بهداشت و اعضای این شورا.

به گزارش وبدا ، محمد میرزابگی در حاشیه جلسه شورای عالی بیمه سلامت اظهار داشت: تنظیم تعرفه خدمات پرستاری در چهاردهمین سال تصویب آن توسط مجلس نمایندگان به تصویب رسید و در این دوره از طریق بسیاری از پیشرفت ها و این افت که خوشبختانه امروز در جلسه شورای عالی بیمه سلامت تصویب و سپس به کابینه ارسال شد.

وی افزود: “امیدواریم که به زودی لیست تعاریف مربوط به خدمات پرستاری تکمیل شود و جامعه پرستاران بتواند به هویتی که سالها در جستجوی آن بود برسد.” برجسته ترین موضوعات در تعرفه خدمات پرستاری ، مسائل مربوط به هویت و خدمات پرستاری و سپس سازماندهی کار پرستاری است که از یک سیستم و روش خاصی پیروی می کند.

رئیس سازمان نظام پرستاری اظهار داشت: امروز آیین نامه با اکثریت قریب به اتفاق آرا تصویب شد ، البته در ماه های اخیر جلسات متعددی با همکاری معاون پرستاری ، امور حقوقی و امور مجلس ، وزارت بهداشت و م Insuranceسسات بیمه. ”

میرزابگی خاطرنشان کرد: جامعه پرستاری و متخصصان بهداشت باید بدانند که از زمانی که مقام معظم رهبری در روز پرستاران دستور اجرای این قانون را صادر کرده اند ، قانون تعرفه خدمات پرستاری با جدیت پیگیری شده و از آن تاریخ گروه های کاری تشکیل شده است این سیستم به سرعت خلاصه شد. ما امیدواریم که این آیین نامه در شورای وزیران تصویب شود و در مدت باقی مانده دولت برای اجرا اعلام شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا