دردسر ۱۴ میلیاردی پرسپولیس – دیباروز

دردسر ۱۴ میلیاردی پرسپولیس - ایسنا

هواداران آنقدر تیم خود را دوست دارند که از همان ساعات اولیه پس از اعلام حکم کالدرون ، کارزار واریز پول به حساب باشگاه را آغاز کردند. با این حال ، س mainال اصلی این است که چرا هوادار فقیر پرسپولیس هزینه سو the مدیریت مسئولان باشگاه را می پردازد؟ واقعا چرا؟

به گزارش دیباروز ، اقتصاددان وی نوشت: “شود تمام شد. این پیش بینی شده ترین شکست قانونی باشگاه پرسپولیس در تمام سالهای اخیر بوده است. کاملاً واضح است که مسئولان این تیم چند روز پیش اعلام کردند که امیدی به پیروزی در دیوان عالی کشور ندارند. از ورزش و آنها فقط به وقت خود متوسل شدند. گابریل کالدرون در پرونده پرسپولیس پیروز شده است.

صبح روز سه شنبه دادگاه عالی ورزش در این مورد حکم صادر کرد و به طرف ایرانی فقط 30 روز مهلت داد تا با پرداخت 580 هزار دلار به مربی آرژانتینی علاوه بر سود 5 درصد سالانه ، از شر تحریم های انضباطی فیفا خلاص شود. با نرخ فعلی سکه ، فقط سفارش پایه کالدرون نزدیک به 14 میلیارد تومان خواهد بود و البته باید پنج درصد سود سالانه و هزینه دادرسی و وکلا نیز به آن اضافه شود. همه اینها در حالی است که پرسپولیس با مشکل جدی مالی روبرو است. خواسته های اصلی این تیم از طرف اسپانسر تبلیغاتی آن بود و طبق برخی گزارش ها “تغذیه” شد. در همان زمان ، این باشگاه باید چند صد میلیون به مظنونان محلی از جمله سوشا پرداخت کند. ما در مورد تیمی صحبت می کنیم که طی یکی دو هفته گذشته منتقدان را مورد هجوم قرار داده ، رقبا را به سخره گرفته و از طرفداران خود با انتشار شماره حساب از کمک های مالی مستقیم خود خواسته است. در این شرایط پیچیده اقتصادی ، آنها بیش از 2 میلیارد تومان نیز به حساب باشگاه واریز کردند ، اما چه کسی به 14 میلیارد تومان می رسد؟ پرونده مربی آرژانتینی اکنون به کابوسی جدید برای سرخپوشان تبدیل شده است. آنها سال گذشته در این روزها در پرداخت های برانکو شرکت کردند و اکنون همین پروژه برای کالدرون در حال تکرار است.

قسمت غم انگیز ماجرا این است که سرمربی سابق سرخ ها تمام تلاش خود را انجام داد تا در جریان همکاری با باشگاه ایرانی تفاهم کند ، اما مدیران تیمش او را اخراج کردند. در حالی که بعد از برانکو همه نگران پرسپولیس بودند ، او تیم را خیلی خوب جمع کرد ، در نیمه نهایی پیروز شد ، دربی تهران را برد و قرمزها را به نیمه نهایی جام حذفی رساند ، اما آنها چنان حواشی را برای او ایجاد کردند که ناراحت شد و رفت. پیرمرد در یکی از آخرین کنفرانس های مطبوعاتی خود که روی صندلی خود نشسته بود ، با صدای بلند به خبرنگاران گفت: “پول؟ پول؟” من یک مرد ثروتمند هستم “سفارش من فقط کمی احترام است”. وی تا پایان اقامت در ایران ، باشگاهی را با افراد بد بنا کرد ، بلیط کشور خود را خرید و گفته شد که قبل از شروع فصل ، او مقداری از تجهیزات بدن سازی را با تخفیف از کشور خود خریداری کرده است. حساب شده و به ایران آورده شده است. اما پاسخ مدیران باشگاه به این تعامل بازی روی اعصاب مربی آرژانتینی بود. او در شرایطی از هم جدا شد که حداقل می توانست در بقیه حقوق آن زمان توافق کند ، اما به دلایل نامعلوم ، اولویت آقایان این بود که فقط از شر او خلاص شوند.

اکنون ساعت شنی وارونه است و فقط یک ماه برای فرار از تحریم های فیفا باقی مانده است. شاید پنجره های انتقال بسته و شاید بدتر باشد. شاید مدیران فعلی پرسپولیس انتظار دارند هواداران کمک بیشتری کنند. آنها آنقدر تیم خود را دوست دارند که از همان ساعات اولیه پس از اعلام حکم ، کمپینی را برای واریز پول به حساب باشگاه آغاز کردند. با این حال ، س mainال اصلی این است که چرا هوادار فقیر پرسپولیس هزینه سو the مدیریت مسئولان باشگاه را پرداخت می کند؟ واقعا چرا؟”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا