ورزشی

در حال تیم شدن هستیم/ مس رفسنجان مظلوم واقع شده است

به گزارش شفاف ، محمد ربیعی پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: سپاهان یکی از با ارزش ترین تیم های لیگ برتر است و ما نیز سعی کردیم روند کیفی خود را بهبود بخشیم و به یک تیم و به طور کلی باشگاه تبدیل شویم. خود را وقف تیم کنید تا به هدف خود برسید. این مسابقه بسیار مهم است و من مطمئن هستم که تیم از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی قرار دارد. به دلیل فشار چند هفته پیش درخواست کردیم تا مسابقه را 24 ساعت به تأخیر بیندازیم اما موافقت نکردیم. ما از این داستان تبعیت می کنیم و به آن احترام می گذاریم ، اما شکایت داریم زیرا رفسنجان نهاس در هفته های اخیر سرکوب شده است.

وی ادامه داد: ما در این دو سه هفته تمرینات زیادی ندیدیم و فقط به ریکاوری رسیدیم و در طول مسابقه تعویض های اجباری زیادی داشتیم زیرا تیم ما ترافیک زیادی دارد و فاصله مسابقات بین آنها کمتر است. ما یک سری مشکلات سخت افزاری داریم زیرا دائماً از چمن مصنوعی به سمت طبیعت حرکت می کنیم ، اما سعی می کنیم با کمال احترام از پس این مشکل برآییم. انشاالله در برنامه ریزی مسابقات مس رفسنجان باید انصاف را در نظر گرفت.

جام مربی رفسنجان در مورد دو پیروزی متوالی در دو هفته گذشته گفت: “ما به خاطر هواداران اینجا هستیم و 14.15 سال را برای ورود این تیم به لیگ برتر به پایان رسانده ایم ، اما هدف ما نباید از دست برود و باید بدانیم که در فصل جدید به دنبال چه چیزی هستیم.” ما چیزی هستیم با این حساب ، ما در مورد تمهیدات فکر کرده و خود را برای حضور در لیگ برتر آماده کرده ایم. در بعضی از بازی ها جهت تیم ما بد نبود ، اما ما نمی توانستیم از آنها امتیاز کامل بگیریم یا امتیاز بگیریم. جهت گیری کیفی تیم ما مشخص بود و نشان داد که ما در این تیم کار می کنیم. من همه را به صبر فراخواندم و گفتم روزهای خوب فرا می رسد.

وی ادامه داد: هدف ما حفظ این تیم در لیگ برتر و دستیابی به موقعیتی قابل احترام و باوقار است. همه تیم های با تجربه ساختاری در لیگ برتر جایگاه خود را در این لیگ پیدا کرده اند و به عنوان تیمی که سال اول خود را سپری می کند ، در حال پیشرفت هستیم و ممکن است فراز و نشیب های زیادی داشته باشیم. جام رفسنجان تاکنون نشان داده است که آنها تیم خوبی ، قابل احترام و قدرتمند هستند. می توان به این تیم امیدوار بود.

ربیعی در پایان افزود: “ما روش های ویژه ای برای بازی با سپاهان داریم و باید ببینیم کدام یک از برنامه های ما به ثمر می نشیند.” در حالی که به دلیل مصدومیت یک یا دو بازیکن اصلی نداریم ، امیدواریم تیم بتواند مسابقه را اداره کند و همه مردم شاهد یک بازی خوب باشند و اتفاقات خوبی برای ما بیفتد.

دکمه بازگشت به بالا